Hallo allemaal,
Ik heb hier enkele posts geplaatst over mijn onderdelen, en heb ze nu eindelijk gekocht. Vandaag de eerste helft binnen gekregen, morgen de rest. Ik ben vandaag druk bezig geweest met installeren van hetgene dat ik al heb. Het ging op zich allemaal goed, maar ik heb het idee dat de koeler een beetje los zit.
Zoals jullie kunnen zien was het sowieso moeilijk om bij de schroeven te komen, aangezien de heatsink ervoor zit. De koeler zit vast met standoffs. Ik vraag me dus af of ik deze schroeven helemaal door moet draaien tot het niet meer lukt, of gewoon een beetje aandraaien.
Nu vraag ik me ook af of ik de koeler goed heb geplaatst, ik heb mijn kast namelijk nog niet
. Ik wil dat de koeler naar de achterkant van de kast blaast.

De koeler is de Tranquillo Rev.2
Ik heb hier enkele posts geplaatst over mijn onderdelen, en heb ze nu eindelijk gekocht. Vandaag de eerste helft binnen gekregen, morgen de rest. Ik ben vandaag druk bezig geweest met installeren van hetgene dat ik al heb. Het ging op zich allemaal goed, maar ik heb het idee dat de koeler een beetje los zit.

Nu vraag ik me ook af of ik de koeler goed heb geplaatst, ik heb mijn kast namelijk nog niet

De koeler is de Tranquillo Rev.2