hulp nodig met nieuwsgroepe

Status
Niet open voor verdere reacties.

zZdavidZz

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
hoi helpmij'ers! :D

Ik ben van plan om me te abboneren op een nieuws groep.
nu heb even een paar vraagjes (ik heb me al sufgegoogled)

is het gebruik van nieuws groepen nou legaal of illegaal. of zijn er alleen bepaalde onderdelen legaal / illegaal

waar kan ik met het beste op abboneren? (welke nieuwsgroep bedoel ik).

wat is de beste nieuwsleecher ( mij word alt.binz aangeraden).

en zijn er nog meer belangrijke dingen die je moet weten?

alvast bedankt. :thumb:
mvg David

Probeer je eerst eens te verdiepen hoe het downloaden uit de nieuwsgroepen(Usenet) werkt.
Het is heel anders dan jij je voorstelt, gezien de vraag die je stelt mbt het abboneren op een nieuwsgroep.
Je kan geen abbo nemen op een nieuwsgroep. Je kan wel een abbo nemen op een verbinding naar servers.
Ook is er gewoon de mogelijkheid dat je kan downloaden uit de nieuwsgroepen dmv je provider.
Ga eerst eens lezen op www.binaries4all.nl hoe alles in zijn werk gaat.

Ga daarna proberen te downloaden, en kijk hoe het gaat.
Heb je een slechte retentie, of is alles incompleet, kan je een abbo nemen op een payserver.
Een goede en betaalbare payserver is www.eweka.nl

die gratis dingen wil ik niet. slechte retentie. veel virusjes, en trage downloads.
ik zat te denken aan een diamond abbo op giganews.
maar wat zijn de copyrightwetten in nederland?

Waarom zou gratis slecht zijn.
Ik heb dan wel Eweka als payserver, echter met de gratis server van @Home zou ik me prima kunnen behelpen.
Retentie van pakweg 20 dagen, en binnen die 20 dagen veelal alles kompleet.

Daarom de vraag, welke provider heb je?
Overigens is de kwaliteit van de provider ook te lezen op de site waarvan ik je de link gaf.

En virussen hebben niets te maken met de manier waarop je download.

wij hebben casema.
deze groep hebben wij egter als geprobeerd met alt.binz maar we konden onze inlognaam en w8woord niet vinden. waar kan je die zien?

Casema heeft dus dezelfde nieuwsserver als @Home, en werkt dus prima.
Je inlognaam en wachtwoord zijn dezelfde als je e-mail.
Dus vul bij inlognaam je komplete e-mail adres in. En bij wachtwoord je e-mail wachtwoord.

Je serveradres is news.casema.nl

Laatst bewerkt:
ja maar dat wil ik juist niet ik wil een betaalde nieuwsgroep omdat ik sneller wil downloaden en betere referentie wil hebben met complete bestanden:D

Ik had toch al aangegeven dat casema een goede server is?

Waarom denk jij met een payserver sneller te kunnen downloaden?

nou ik heb een paar films willen downen maar voordat ik die binnen had was de retentie alweer afgelopen en zat ik met ¾ film :confused: dit is een stuk of 4 keer gebeurd
en ik heb 4 films gedownload.

maar ik wil het nog wel een kans geven. maar ik ben de w8 woord van mijn mail vergete dus kan ik niet inloggen =S

Wanneer je het wachtwoord bent vergeten, hoe heb je de eerdere films dan binnengehaald?

eerst gebruikte ik al.binz.
na de 4e incomplete film was ik het zo zat dat ik ook alt.binz eraf heb gehaald (wat had ik hier verder nog aan ?!?... niks!
nu had ik het gewoon geprobeerd met outlook, daar kan je ook die films muziek games etc mee binenhalen. dan moet je weer je wachtwoord en gebruikersnaam invoeren omdat ie naar servers ofzo moet zoeken. daar loopt het fout:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan