Hulp nodig met openen van nat-typ Cod Mw3 kpn thompson KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

nextdayded

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
Hallo,

Ik heb jullie hulp nodig. ik heb bijna heel google afgezocht om mijn probleem te verhelpen en veel leken op mijn probleem maar wat zij deden werkte niet voor mij.

Mijn probleem is als ik Call of Duty Modern Warfare 3 speel dat mijn nat-typ zegt dat ie strict is en ik wil dat weg hebben. ik kan wel games joinen maar ik kan geen vrienden joinen en die zegt "unable to connect to host"

Gegevens:

Kpn Experia box thompson speedtouch780
mijn UnUp staat al open en beveiliging staat uit.

en ik ben niet zo proffesioneel met internet dus stap bij stap hulp zou echt handig zijn

Help mij alsjeblieft!

Probeer eens letterlijk een kabel te leggen van je PC naar je router ( Het is onhandig dat weet ik, maar probeer het even ) Heb je dan nog steeds strict?

Klopt, heb hier precies hetzelfde probleem.
Ik wilde paar dagen geleden weer eens MW2 gaan spelen, maar toen stond mijn NAT type op Moderate. En vroeger was dat altijd OPEN. En ook ik heb net als jou zitten zoeken naar oplossingen op het web. Zelfs de poorten opgezocht en in mn router ingesteld waarvan mw2 gebruikt maakt, maar niets hielp. Toch best jammer want ik kan niet meer iemand joinen of iemand bij mij in mn party hebben.
Het enige wat ik me kan herinneren wat ik laatst aan de de router heb aangepast is de beveiliging van WEP, naar WPA2-PSK. Kan het daar aan liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan