Hulp nodig met printer vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferryll

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2004
Berichten
6
Ik ben na jaren van slechte printerervaringen en dure cartridges op zoek naar een nieuwe printer en heb hulp nodig.

Ik ben op dus op zoek naar een nieuwe printer voor Windows Vista en het is vooral belangrijk dat hij voordelig print. Ik wil een printer die lang doet met cartridges/toners en waar je veel mee kan printen. Ik hoef niet per se kleur te printen en zal vooral veel documenten moeten afdrukken.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niks weet van printer en niks weet van het verschil tussen een inkjet, laserjet, etc. dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met een voordelige oplossing die lang meegaat. Ik wil namelijk niet elke maand weer een nieuwe cartridge kopen van 20-30 euro (met veel HP consumenten printers het geval). Ik ben best bereid meer te betalen, maar dan moet het ook lang meegaan.

Alvast heel erg bedankt voor alle tips!
 
Heb net zelf ook een nieuwe printer gekocht "HP Photosmart Premium C 309g-m" (+/- €160) en ben daar zeer tevreden over.Zat zelf ook altijd te klooien met die goedkope printers.Hij heeft 5 cartridges kan dubbelzijdig printen,opnemen in draadloos netwerk,maar kan ook bekabeld aan de router worden aangesloten.Print perfect en perfecte foto-afdrukken!
klik kies hier de goedkoopste aanbieding.
rechtstreekse link HP
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor je tip. Werkt deze printer ook als een van de cartridges leeg is? Want ik heb het ook vaak gehad dat als 1 cartridge leeg is, dat je deze dan eerst moet bijvullen/vervangen voordat je weer kan printen.

En zijn er nog andere suggesties misschien?
 
Dat weet ik eerlijk gezegd niet omdat ik hem zelf pas heb,wat ik wel weet is dat de officiële cartridges nog geen €10 per stuk kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan