Hulp nodig met zoeken naar nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bhagwanie

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo mensen,

Ik ben ten einde raad, want ik heb geen flauw idee wat voor een videokaart in mijn pc moet en wat mijn pc aan kan.
Ben op zoek naar een videokaart van 1024MB met HD ondersteuning die niet duurder dan 125 euro is.

Maar het probleem is dat ik niet weet welke in mij pc kan. Een vriend van mij had mij laatst één gegeven (een videokaart van ATI), maar die paste er niet eens in. Vandaar mijn vraag.

Kan iemand aangeven welke specs ik moet geven e.d.?

Het belangrijkste zijn je moederbord en je voeding (merk, hoeveel Watt)

Bedankt voor de snelle reactie rubbels!

Moederbord
CPU Type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200)
Moederbordnaam Lite-On NR146
Moederbord Chipset Intel Morgan Hill i865GV

Over de voeding kan ik niets vinden. Is er een andere manier om dat te zien zonder de pc los maken?

Ok.

En voor de voeding zal je de pc open moeten maken en op de sticker van de voeding kijken.......

En ik vrees dat je geen videokaart zal gaan vinden met jou eisen..... Is namelijk wat ik zo kan vinden een verouderd moederbord.
Waar wil je de nieuwe videokaart eigenlijk voor hebben? (wat wil je ermee gaan doen?)

Dat dacht ik al, heb deze pc al ongeveer 4/5 jaren. Ik zag ook staan dat er losse moederborden te koop zijn. Zou je mij aanraden een nieuw moederbord te kopen of gelijk een nieuwe pc?

Hangt ervan af:
Als je nieuwere games wil spelen zal je aan een nieuwe pc moeten, als je hem alleen gebruikt voor internet en tekstverwerken is deze goed genoeg.....

Ja, ik game veel en krijg bij veel games melding: Videocard Not Supported.. Dus ja,, zal dan maar binnenkort een nieuwe pc halen.

Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan