Hulp nodig wat voor videokaart kan ik aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

alphax

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2011
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb dus een dell Pentium 4 2.80 ghz, 1,5 MB Ram en 80 GB HDD met pci express slot. Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een Computer met een 250 watt voeding. Nu weet ik dat het behoorlijk laag is. Maar zou ik een geforce 8800 gts aan kunnen. Want een maat van mij heeft die kaart ook. En die wil ik dus ook. Of kan ik egt alleen maar van die oudere? kaarten aan? Of mocht een kaart 300 watt voeding nodig hebben kan ik dan die gewoon met mijn 250 watt voeding afspelen? zonder dat die overheaded raakt?.

Met vriendlijke Groet,

alpha

PS : ik wil gewoon een simpele goedkope videokaart die Call of Duty 4 kan runnen op een goede qualiteit zonder haperingen. Dat is de enige reden dat ik een videokaart neem

Laatst bewerkt:
eh nee een 8800GTS heeft een 500watts PSU nodig

je zult een nieuwe voeding moeten kopen wil je CoD4 op medium zonder haperingen spelen

de HD5670 zou dit nog kunnen maar die heeft een 400watts voeding nodig

Daarbij...ben wel benieuwd naar welke Dell.Dell heeft nogal wat slimline modellen gemaakt met een P4.Mocht er dat 1 zijn dan moet je daar ook rekening meehouden qua kaart.

(Hoop wel dat je nu eens een topic afmaakt.Je hebt al meerdere topics lopen waarbij jezelf gewoonweg niet meer reageert)

Laatst bewerkt:
help?

Hallo,

Ik heb er nu geprobeerd een andere voeding in te zetten een 400 watt zit er nu in. Maar er is iets raars ana de hand. De ventilator van de Voeding draait niet maar ik kan toch gewoon op de PC. en er zit een power connector van mijn stopcontact naar die drie vormig ding op de voeding. En waarom draait de ventilator dan niet? Doet ie het niet? of heb ik nu dus 400 watt voeding er in zitten.

groetjes

reageer zo snel mogelijk

En nu draait de ventilator wel opeens.. Wat was er aam de hand?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan