hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

elf.fighter

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
zit met een klein probleempje kheb partition magic geinstalleerd maar euhm HOE werkt et? na installatie vroeg hoe om twee discettes te make maar had geen lege discettes dus heb ik die niet gemaakt maar heb ik die effectief nodig om het programma op te starten?
ik heb het programma nodig om spullen van mijn harde schijf te halen want die is kapot maar volgens mensen die ik ken kan je met partition magic nog op je harde schijf gerake kweet alleen niet hoe
hehe graag hoor ik het van jullie thanx

Ik geef opbouwende kritiek om jouw probleem onder de aandacht te brengen van mede helpmij-ers die jou misschien kunnen helpen.
Maar als jij denkt dat je het op jou manier moet doen, ga je gang.

O ja en partiton magix is niet bedoeld om je harde schijf te redden maar om partities te maken op jou harde schijf.

Dus wat jij wilt kan niet met dit programma maar dat hadden die anderen jou ook wel kunnen vertellen.

Wil jij data van je kapotte harde schijf halen, ja dan heb je toch andere software nodig.

Misschien weet iemand wel een link voor jou.;)

ja sorry maar ik probeer gewoon een antwoordt te vinden mij hebbe ze verteld al 2 of 3 mense dat je met partition magic data van je harde schijf kan hale (harde schijf die eigenlijk kapot is) allee kapot??? ze maakt een degoutant geluid precies een ping pong balletje dat elke keer aangezogen wordt en trug laat vallen met een metaalgeluid erbij in mijn bios komt hij er nog op als SEC SLAVE maar doet mijn pc enorm vertrage en als ik dan in mijn computer ga staat mijn schijf er niet bij (tweede harde schijf) kheb het aan 3 mense gevraagt hoe ik al mijn bestanden er zou kunne afhale en ze verwezen mij alle 3 naar PM dus ja :s

Om data van jou schijf te halen heb je dus echt niks aan partition magix.
Maar vertel eens heb je nog een tweede harddisk in je computer hangen.
Zo ja dan kun je gewoon met de windows verkenner alles naar die schijf kopieren. Meer heb je niet nodig.

ja maar dat is et em juist hij wilt mijn tweede schijf (waar alles op staat dat ik nodig heb) niet weergeve in windows alleen in bios zie ik hem staan...
maar ik zal het dan wel eens eerst proberen thanx bro

Er zijn genoeg proggie's om verloren data terug te halen.
Maar zeer zeker PM niet.

Waar ik goede ervaringen mee heb, is GetDataBack .

Deze haalt zelfs data terug van een geformateerde HD.

Mvg Patrick

ok ik zal het zeker eens proberen bedankt voor de hulp klaat nog wel iet wete ;)

Er is een freeware proggramma om bestanden terug te halen, ik dacht pc file recovery.

En leer jezelf eens verstaanbaar maken, dit is niks zo en stoot af...

MAAR MIJN PC GEEFT MIJN HARDE SCHIJF NIET AAN dan kan ik toch moeilijk met een programma mijn data er trug afhale want ik kan hem niet selectere...
:confused:

Geplaatst door elf.fighter
MAAR MIJN PC GEEFT MIJN HARDE SCHIJF NIET AAN dan kan ik toch moeilijk met een programma mijn data er trug afhale want ik kan hem niet selectere...
:confused:

zou dus moeten zijn:
Maar mijn pc geeft mijn harde schijf niet aan. Dan kan ik toch moeilijk met een programma mijn data er af halen. Ik kan hem dan toch niet selecteren. :confused:

.....
Ja dat kan wel,
Ik gebruik zelf altijd R-Studio voor dit soort grapjes
Is geen free-ware maar de demo versie kan misschien net genoeg voor jou probleem
http://www.data-recovery-software.net/

Maar verwacht er niet te veel van. Als ik zo jou omschrijving van het geluid hoor vermoed ik dat er nog maar weinig over is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan