hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

boudewijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2004
ik ben zo'n 3 maanden geleden mijn eigen site gestart. het gaat over mapping for the game counter-strike source. Dit is geen succes geworden. Dus ik ga opnieuw beginnen met alleen maar tutorials en een forum. maar ik ben niet al te goed in webdesign, dus ik zoek iemand die mij hier mee kan helpen:eek:. Ik hoop dat iemand dit wel leuk vind om te doen. ik heb een search field nodig, login, forum die bij mijn site past en guestbook per tutorial. Ik wil dat mijn site er stylie uitziet:cool: :D :thumb: :eek: .

wat meer info over mijn site --> www.map-star.com
ruimte: 1 gb
dataverkeer: 30 gb
php: ja
mySQL: ja

please help me:( (zielig bedoeld:p )

En jij verwacht echt dat iemand zomaar, spontaan uit vrije wil, veel van zijn vrije tijd gaat steken om een design voor jouw site zonder ook maar enige vorm van beloning te vragen ? Dream on.

En al zou er zo'n iemand zijn, dan heeft je site nog een lage kans op succesvol worden. Dit idee is zo vaak op internet te vinden, waarom zou men nou voor jouw site kiezen ?

Geplaatst door JPeetje
En jij verwacht echt dat iemand zomaar, spontaan uit vrije wil, veel van zijn vrije tijd gaat steken om een design voor jouw site zonder ook maar enige vorm van beloning te vragen ? Dream on.

En al zou er zo'n iemand zijn, dan heeft je site nog een lage kans op succesvol worden. Dit idee is zo vaak op internet te vinden, waarom zou men nou voor jouw site kiezen ?
http://mox.counter-strike.nl/ bv.
En op http://mapping.counter-strike.nl/ vind je vrijwel alles in het nederlands. Als je engels publiek hebt gaan ze wel naar de engelse (en betere) concurrent.

maar ik ben voor counter-strike source nu bezig. daar is nog haast nix in het nederlands behalve www.mox.mapdesign.nl. Dat is mijn grootste concurent. maar ik help al een paar mensen die vrijwillig willen helpen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan