Beste gebruikers,
Ik heb moeilijkheden met excell, ik heb namelijk hulp nodig met een opdracht.
Ik heb een 1000-tal adressen van kennissen in excell opgeslaan ... het ziet er zo uit :
Meneer X
Straat xxx
postcode gemeente
Meneer Y
straat xxx
postcode gemeente
Enzovoorts
Ze staan dus allemaal onder elkaar, maar ik zou ze eigenlijk langs elkaar moeten hebben
Meneer x - Straat xxx - postcode gemeente
Meneer y - .....
drie kolommen dus, maar wat is mijn probleem nu ? om dat zo klaar te krijgen, moet ik steeds de namen selecteren tot onderaan, en in 1 kolom plakken, dan de adressen en dan de gemeente's ... dat is echt gekkenwerk als je dat moet doen met 1000 adressen, bestaat er geen mogelijkheid om die gegevens sneller te kopieren en rechtstreeks in andere kolommen te krijgen?
Ik kijk erg uit naar jullie reacties !!!
Mvg
Lucas
Ik heb moeilijkheden met excell, ik heb namelijk hulp nodig met een opdracht.
Ik heb een 1000-tal adressen van kennissen in excell opgeslaan ... het ziet er zo uit :
Meneer X
Straat xxx
postcode gemeente
Meneer Y
straat xxx
postcode gemeente
Enzovoorts
Ze staan dus allemaal onder elkaar, maar ik zou ze eigenlijk langs elkaar moeten hebben
Meneer x - Straat xxx - postcode gemeente
Meneer y - .....
drie kolommen dus, maar wat is mijn probleem nu ? om dat zo klaar te krijgen, moet ik steeds de namen selecteren tot onderaan, en in 1 kolom plakken, dan de adressen en dan de gemeente's ... dat is echt gekkenwerk als je dat moet doen met 1000 adressen, bestaat er geen mogelijkheid om die gegevens sneller te kopieren en rechtstreeks in andere kolommen te krijgen?
Ik kijk erg uit naar jullie reacties !!!
Mvg
Lucas