hulp nodig...

Status
Niet open voor verdere reacties.

irritant

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2006
hey mensen, ik heb jullie hulp nodig aangezien ik zelf een computer noob ben...

ik had een tijdje geleden 1 of andere virus in mijn computer...door dat virusje kon ik opeens geen bestanden meer openen, ik kon ook niet op het internet komen...als ik een bestandje wilde openen gaf het steeds aan dat ik het bestandje wininet.dll niet had...ik heb dus bij een vriend van me dat bestandje gedownload en op mijn pc gezet...alles doet het weer behalve msn...ik kan niet op msn komen...ik kan wel op de oude windows messenger komen maar niet op msn7.0, 7.5 etc....kan iemand mij helpen met dit probleem? bij voorbaat dank...

Ga naar start>uitvoeren en voer daar de volgende commando in:
regsvr32 MSXML3.dll
Druk op enter en je kunt weer aanmelden met msn7

En als dat niet lukt, probeer dit dan even:

Ga naar start >> uitvoeren, typ regsvr32 MSXML3.dll en druk op OK. (zoals hierboven)
Wacht tot een melding verschijnt dat de registratie gelukt is alvorens naar de volgende stap te gaan!

Ga naar start >> uitvoeren, typ regsvr32 softpub.dll en druk op OK.
Wacht tot een melding verschijnt dat de registratie gelukt is alvorens naar de volgende stap te gaan!

Ga naar start >> uitvoeren, typ regsvr32 initpki.dll en druk op OK.

Ga naar start >> uitvoeren, typ regsvr32 wintrust.dll en druk op OK.

Ga naar start >> uitvoeren, typ regsvr32 Mssip32.dll en druk op OK.
Wacht tot een melding verschijnt dat de registratie gelukt is alvorens je MSN start.

James :)

hey mensen sorry dat ik dit topic weer omhoog haal maar het is nog steeds niet gelukt...heeft iemand anders nog oplossingen voor mij??? thnx...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan