Hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

cihangir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Hallo mensen,

wie kan mij helpen hier, ik kom er zelf niet uit. ik heb een externe harde schijf die ik niet meer kan openen door er op te klikken, als ik op de rechtermuisknop klik dan verschijnt er dit scherm met de vreemde tekens. Wie kan mij hierbij helpen?

dit bedoel ik dus:

vreemdeo7.jpg

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Als je op een interne disk rechtsklikt gaat het wel goed?
Wat gebeurt als je in bovenstaand menu de eigenschappen van die externe disk opvraagt?

Dankje wel voor de snelle reactie!

Ja, als ik op de normale interne schijf klik dan gaat het wel goed, als ik op eigenschappen klik dan krijg ik het normale scherm net als bij de interne harde schijf. Als ik dubbel klik op de externe hardeschijf dan krijg ik dit scherm:

vreemd2at1.jpg

alvast bedankt!

Staat de Windows verkenner niet in het rijtje? (het complete lijstje is niet helemaal zichtbaar)

De pc + externe harddisk tussendoor al een keer helemaal uitgehad en weer opnieuw aangezet?

Nee, die staat er niet in, die kan ik alleen erin zetten als ik op bladeren klik, maar dan blijft die niet erin zitten en ik kan ook niets aanvinken. Ik kom er maar niet uit wat het probleem is.

Als je bladert en je selecteert die optie, krijg je dan toegang tot die harddisk? Zo ja, dan zou ik je adviseren om de bestanden eraf te kopieren en de schijf opnieuw te formatteren.

Heb je al een keer alle stroom eraf gehaald en opnieuw opgestart?

Ja, dan krijg ik toegang tot die harddisk en ik heb het al aantal keren geprobeerd met opnieuwstarten en stroom eraf gehaald. Maar heeft niets geholpen. Ik heb ook een aantal keer een virus scanner erdoor heen gehaald maar niets gevonden.

Formatteren wil ik bewaren als laaste oplossing als er niets meer aan gedaan kan worden.
Ik hoop dat er mensen zijn die dit herkennen.

Al eens schijfcontrole geprobeerd (chkdsk f: /r in de commandprompt)

@ Maestro,

ja ik heb meerde malen schijfcontrole uitgevoerd, maar heeft niet geholpen. ik blijf de rare tekens krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan