Hulp op afstand defect !!??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

weet iemand hoe je hulp op afstand kunt repareren ?
Mijn broer wil hulp op afstand aanvragen, maar hij kan de uitnodiging niet versturen. Dus hij vult alles in maar als ie dus op versturen klikt, hangt het programma vast !! :mad:

Is dit te fixen of te repareren ??

Zo in 1 keer.
Een systeemherstel misschien?
Of anders vnc.

VNC !?:rolleyes:

Nog nooit mee gewerkt, is dat makkelijk in gebruik ??
Ik zie alleen engelstalige sites en daar kom ik zo niet wijs uit :confused:

Puppie,

weet jij zo effe vlug misschien hoe ik het snelst en simpelst een verbinding kan opzetten met een andere pc via internet ??

via de chat msn.
versie 6.2 heeft ook een functie hulpop afstand.

ja maar die is uitgeschakeld wordt er aangegeven als ik op die manier een sessie wil starten :(

Als mijn broer systeem herstel doet, is ie dan al zijn downloads van de afgelopen dagen ook kwijt ? Of geld dit alleen voor installaties van programma's die hij dan kwijt is ??

Hij wil systeem herstel doen maar vroeg of dit kwaad kon voor zijn downloads van usenet

Laatst bewerkt:
Ik persoonlijk zou die downlads wel even veilig stellen.
Normaal zijn het alleen de programma's die "kwijt" zijn.

Maar het is een computer en die doet soms dingen waar wij niet blij mee zijn.

hallo allemaal, ik heb alle programma's nog een keer nagelopen die essentieel zijn voor verbinding, blijkbaar heeft sessmgr.exe niet goed gestaan want het werkt weer !! :D :D

Norton hield deze een beetje tegen, hoewel deze op automatisch stond kwam hij toch niet door de firewall heen van Norton. Nu staat hij op altijd toestaan en lukt het prima !!

Groeten,

Remy

Geplaatst door Remy
hallo allemaal, ik heb alle programma's nog een keer nagelopen die essentieel zijn voor verbinding, blijkbaar heeft sessmgr.exe niet goed gestaan want het werkt weer !! :D :D

Norton hield deze een beetje tegen, hoewel deze op automatisch stond kwam hij toch niet door de firewall heen van Norton. Nu staat hij op altijd toestaan en lukt het prima !!

Groeten,

Remy

Ik heb dezelfe vraag! Wat heb je precies gedaan. Ik heb last van windows firewall. Welke porten en welk bestand moet ik toestemming geven voor hulp op afstand?

Glass,

In de map C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Binaries moet je de volgende bestanden toegang geven: helpctr.exe/HelpHost.exe/Helpsvc.exe.

Daarnaast zou je ook nog het bestand sessmgr.exe in de map C:\WINDOWS\SYSTEM32 toe kunnen wijzen.
Maar volgens mij zijn de 3 bestanden in de PCHealth map al genoeg....

Wat de poortnummers daarvoor zijn weet ik zo niet, Norton vraagt immers alleen maar naar de programma naam....

Suuk6,

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan