Hulp op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelie2003

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2003
Ik heb windows XP. ALs ik dit nu opstart en ik klik op'' Iemand uitnodigen om te helpen '' krijg ik zo'n venstertje van microsoft. Hierin vragen ze of ik een of ander rapport wil verzenden. Waar ik ook op klik, hij sluit hulp op afstand gewoon af. Nu kan ik dus niet van deze mogelijkheid gebruik maken. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Misschien staat er bij Configuratiescherm->Systeembeheer->logboeken meer informatie?

Hier is een mooie sektie voor op Helpmij, dus deze vraag wordt verplaatst uit de sektie overige software:)

Als je in een Microsoftproduct klikt op 'iemand uitnodigen om te helpen', zullen ze zichzelf uiteraard als eerste voorstellen als 'hulp op afstand', en vragen of je een rapportje naar hen wilt sturen met je probleem of vraag.
Raad: begin er niet aan, je bent veel vlugger geholpen op Helpmij; HIER dus.
Wellicht is het goedbedoeld van Microsoft, en misschien handig voor wie in Amerika woont, of voor wie volledig op M$ steunt.
Uit ervaring: vraag eerst eens plaatselijk rond, gaat veel vlugger, en in 't nederlands !!

Dat kan wel zo zijn, maar toch is het soms wel handig... dus als iemand weet hoe ik het op kan lossen...:thumb:

Geplaatst door roelie2003
Dat kan wel zo zijn, maar toch is het soms wel handig... dus als iemand weet hoe ik het op kan lossen...:thumb:

Hulp op afstand kan soms idd handig zijn. En de vraag is niet wat vinden jullie van Hulp op afstand maar hoe dit probleem opgelost moet worden.

Maar staat er nou nog meer informatie in de logboeken?

Nee daar komen deze meldingen niet bij te staan. Check ff de bijlage dan weet je wat ik voor melding bedoel.

Bijlagen

• ms.jpg
    ms.jpg
    31,5 KB · Weergaven: 38
Kun je ook even de inhoud van het foutenrapport posten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan