J-W-Buijtendijk
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2000
Hulp op afstand
Wij zitten met een groot probleem mijn zoon en ik hebben 2 gelijke computers en de zelfde software en ook nog gekocht bij de zelfde zaak.
Alles werkt goed maar nu komt het probleem.
We hebben allebei MSN messenger 6.2 waar het mogelijk moet zijn om met hulp op afstand de PC aan elkaar over te nemen het is een tijd goed gegaan maar nu lukt het niet meer.
1. Als wij beginnen kijken we eerst in Systeemeigenschappen of het vinkje er nog staat bij hulp op afstand (deze computer enz.) zo ja dan gaan we verder.
2. Met het uitzetten van Norton Internet Security.
3. Dan de Norton Antivirus uitschakelen
4. Daarna aanmelden bij MSN
5. Dan naar Acties en dan uitnodigen en dan maar wachten.
6. Daarna het schermpje van de uitnodiging enz. en dan maar wachten op verbinding en verder komen wij niet
7. Zelfs hebben wij het Java script geïnstalleerd maar ook geen resultaat
8. Het typische is dat ik met mijn broer die woont in Zeeland wel hulp op afstand kan bieden je zou zeggen O.K.
9. Maar met mijn zoon doen wij het zelfde (hoewel wij voor dit probleem ontstond velen malen hulp op afstand hebben kunnen bieden met mij) dus wij weten wel hoe het moet maar toch gaat het nu niet meer en we hebben niets veranderd aan onze PC.
10. En een spelletje in dit forum zoals Dammen ging wel.
De vraag is nu : wie heeft er ervaring met dit medium en wie heeft er een hint of een wijs woord voor de oplossing.
1. Wat doen wij verkeerd
2. Ik heb hulp op afstans gecontroleerd via XP help en ondersteuning, nodig een vriend uit enz, maar ook geen oplossing.
3. Wat kunnen wij nog nakijken wat we vergeten zijn aan te vinken.
4. Is er een software programma die standalone werkt dus buiten Microsoft om.
5. Ik gebruik een Trust router via Tiscali en mijn zoon van Kabelfoon
6. Of weet iemand een bepaald programma aan te wijzen die eventueel dit probleem kan veroorzaken?
7. Hoogachtend, J.Buijtendijk buijt@hotmail.nl
Wij zitten met een groot probleem mijn zoon en ik hebben 2 gelijke computers en de zelfde software en ook nog gekocht bij de zelfde zaak.
Alles werkt goed maar nu komt het probleem.
We hebben allebei MSN messenger 6.2 waar het mogelijk moet zijn om met hulp op afstand de PC aan elkaar over te nemen het is een tijd goed gegaan maar nu lukt het niet meer.
1. Als wij beginnen kijken we eerst in Systeemeigenschappen of het vinkje er nog staat bij hulp op afstand (deze computer enz.) zo ja dan gaan we verder.
2. Met het uitzetten van Norton Internet Security.
3. Dan de Norton Antivirus uitschakelen
4. Daarna aanmelden bij MSN
5. Dan naar Acties en dan uitnodigen en dan maar wachten.
6. Daarna het schermpje van de uitnodiging enz. en dan maar wachten op verbinding en verder komen wij niet
7. Zelfs hebben wij het Java script geïnstalleerd maar ook geen resultaat
8. Het typische is dat ik met mijn broer die woont in Zeeland wel hulp op afstand kan bieden je zou zeggen O.K.
9. Maar met mijn zoon doen wij het zelfde (hoewel wij voor dit probleem ontstond velen malen hulp op afstand hebben kunnen bieden met mij) dus wij weten wel hoe het moet maar toch gaat het nu niet meer en we hebben niets veranderd aan onze PC.
10. En een spelletje in dit forum zoals Dammen ging wel.
De vraag is nu : wie heeft er ervaring met dit medium en wie heeft er een hint of een wijs woord voor de oplossing.
1. Wat doen wij verkeerd
2. Ik heb hulp op afstans gecontroleerd via XP help en ondersteuning, nodig een vriend uit enz, maar ook geen oplossing.
3. Wat kunnen wij nog nakijken wat we vergeten zijn aan te vinken.
4. Is er een software programma die standalone werkt dus buiten Microsoft om.
5. Ik gebruik een Trust router via Tiscali en mijn zoon van Kabelfoon
6. Of weet iemand een bepaald programma aan te wijzen die eventueel dit probleem kan veroorzaken?
7. Hoogachtend, J.Buijtendijk buijt@hotmail.nl