hulp op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
722
hallo allemaal
ik zou graag downloaden /maken maar maken gaat te moeilijk worden vrees ik een soort van hulp op afstand maar dan een stabilere en die altijd werkt want de cominucatie tussen vista xp is niet geweldig.
ik denk dat ik nog watt info moet geven maar ik weet niet wat :D dus vraag maar.

al vast bedankt dejobse!
 
www.teamviewer.nl is dat wat je zoekt.
server module gratis installeren en je kunt van de ene naar de andere bestanden overzetten
 
"U kunt de computer van een andere partij op afstand bedienen om online ondersteuning te bieden" dit wilt tog zeggen dat ik de pc kan overnemen he of niet?
dan is dit het ideale prog maar moet het op beide pc's staan?

thx voor de snelle reactie;)
 
teamviewer moet op beide pc's staan ja en denk erom welke je neemt
 
even een correctie op bertus zijn antwoord.
Teamviewer daar neem je de gratis privé versie van.
Als jij de server kant installeert dan heeft de andere kant in principe niks nodig.
Je stuurt een mail naar de betreffende persoon en dan wordt er een klant module geplaatst.
Na beindiging van je hulp verbreek je de verbinding en dan is aan de andere kant de klant module weg.

perfect stukje gereedschap wat ik zelf gebruik voor hulp op afstand....gaat door elke firewall heen.
 
welke versie moet ik dan hebben en zou ik dit dan ook gewoon als server prog kunnen nemen dat ik op mijn laptop kan werken op mijn pc als ik die laat aanstaan?
 
nee dat gaat niet je hebt namelijk van de andere kant nummers nodig en een wachtwoord.
heb je msn voeg mij dan toe puppiew@hotmail.com
dan kom ik zo even online en zal je de uitleg demonstreren.
 
ok ik heb je

(en sorry dat ik het hier vraag het heeft er nix mee te maken maar ik ben aan mijn huiswerk bezig en ik weet iets niet, ik moet 4 afbeeldingen uit 2 verschillende domeinen van de samenleving, maar ik weet niet wat een domein van de samenleving( uit de middeleeuwen is)
 
middeleeuwen :p

klik op de smiley
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan