Hulp op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

gcjvanbeek

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Ik probeer hulp op afstand aan de gang te krijgen.
Op beide computers heb ik in de firewall "hulp op afstand aangevikt"als vertrouwd.
Op de computer waar ik de uitnodiging verstuur kan ik zien dat de uitnodiging verstuurd is, maar ik krijg geen email met deze uitnodiging binnen.
Op de ene computer draait Vista preimium en de ander XP home.
Wat kan hier aan de hand zijn? Mijn provider is hetnet. Ik maak een draadloze verbinding.

Apestaart

Ik heb minder prettige ervaringen met de "hulp op afstand" software van Micorsoft (?) zelf. Als ik je er ééntje mag aanbevelen die je in een paar minuten download, in enkele minuten installeert en configureert (kind kan de was doen), dan kun je je binnen 15 minuten na het downloaden helemaal uitleven met het overnemen van een andere computer, in huis of bij mensen elders op deze aardbol. Klik (De particuliere versie is 100% gratis)

[edit] @ gcjvanbeek Ik was nog aan het typen toen Bertus postte. Zoals je ziet krijg je toevallig van 2 verschillende mensen exact hetzelfde tooltje aanbevolen. Wat kan ik er nog meer aan toevoegen...... [end edit]

Laatst bewerkt:
Ook een aanrader; CrossLoop. Tooltje installeren op beide computers, toegewezen code doorbellen, MSN-nen of wat dan ook en de rest wijst zichzelf zonder je router in te hoeven stellen

http://www.crossloop.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan