hulp over tvw profielen script

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinta33

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2003
ik probeer al een tijdje het script (tvw profielen) online te krijgen maar ik krijg het niet goed werkend
zo lukt het dus niet om in te loggen kom ik gewoon niet verder en geeft ook geen foutmelding aan er gebeurt gewoon helemaal niks
ik weet niet of ik een url mag geven waar het proef draait dan kunnen jullie zien wat ik bedoel

1. wat betekent tvw ?
2. een link geven zou handig zijn, dan kunnen we zien waar 't om gaat :)
3. waarom je mogelijk geen error krijgt, is omdat je de instellingen voor errors misschien hebt gewijzigd waardoor je misschien het hoogst noodzakelijke of zelfs misschien geen errors krijgt...dit kun je instellen in de apache httpd conf bestand (als je apache hebt)

maar geef maar ff een linkje, of het liefst ook een script posten...dan zijn we al een heel eind verder :)

Ook ik kom tot dezelfde conclusie: hij doet het idd niet :rolleyes: :thumb:

Ik heb ff verder gekeken in de bron. Maf ik van jou het volgende bestand zien:

/profielen/inloggen.php

Hoe doe ik dit?
Open het bestand (voor mijn part in kladblok) en druk op Ctrl + A (tegelijkertijd). Als het goed is is nu alles geselecteerd. Druk daarna op Ctrl + C.

Ga weer terug naar Helpmij, plaats een reactie en zet daar tenminste de broncode in die je zojuist hebt gekopieerd. Doe dit tussen de PHP tags ( {PHP} {/PHP} vervang de { } in [ en ] !!) zodat er geen rare dingen kunnen gebeuren. De broncode plakken doe je met Ctrl + V.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan