• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp vereist met shared excel file

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handy2106

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2019
Ik ben op zoek naar hulp voor bijgevoegd shared file.
Probleemomschrijving:
Ik heb voor 10 personen werkbladen gemaakt met een eigen teller. Het werkt m.b.v. macro's - 1 voor ieder werkblad.
Ook heb ik een werkblad als Monitor gemaakt.
Het bestand is op een share geplaatst en enkele dagen achtereen getest. Functioneel werkt mijn oplossing alleen de file is niet stabiel
en raakt na 5 tot 6 uren gebruik corrupt. Niemand kan aan het einde van de werkdag zijn resultaten opslaan omdat het bestand "locked" is en er wordt niet getoond door wie. Ook kan ik dit niet nakijken. Erg frustrerend.:mad:
Kan iemand de werking testen, de gekozen oplossing analyseren en met tips tot verbetering komen?

Laatst bewerkt:
Wat wil je met deze chaos bereiken? Heb je elke regel code handmatig ingevoerd? Iemand moet op zijn eigen tab klikken op een + of -? en dan moet de 'stand' bijgewerkt worden in de tab 'SCHERM1'? In een gedeeld document?

Lijkt mij een vrij kansloze missie. Of jouw werkgever erg blij wordt van het stellen van deze vraag op een openbaar forum laat ik maar in het midden. Lijkt mij niet zo Handy:)

Bijlage tijdelijk niet beschikbaar

Dankzij scherpe opmerking van VenA (waarvoor dank) heb ik van de bijlage een testbestand gemaakt.
Het testbestand laat mij tekortkoming zien, slim programmeren of gebruik maken van code: een brug te ver.
Toch graag tips en suggesties voor verbeteringen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan