welke grafische kaart?
Haai, met de vakantie in aantocht (nog 1 week:thumb
ben ik van plan wat uurtjes achter het scherm door te brengen, Jammer genoeg heb ik onlangs ondekt dat op deze pc die ik kreeg (Dell)... ja inderdaad kreeg dus niet al te duur was denk ik, het is een oudere pc met vernieuwde onderdelen maar dus niet zoooo nieuw blijkbaar. Nu bleek dus onlangs dat bijna geen enkel spel op deze pc draait, zelfs de oudere call of duty 2 werkt gewoon niet! De uitleg is telkens de grafische kaart dus ben ik zeker bereid een 100-200 euro uit te geven om de tientallen games in mn kast tog te kunnen benutten
.
Dit zijn zo wat de gegevens
zie bijlage)...
Ik denk dat dat de voornaamste info is over mijn pc, zoals je kan zien is mn huidige videokaart een standaard VGA:shocked:. Ik verkies geforce en al de andere getere kaarten, goed genoeg om de nieuwere games te spelen zonder veel problemen. Heb ook best een met min.250mb of beter de 500+mb. e Heb ook directx10 btw.
dus als er sugesties zijn stuur gerust een link door. thanks
PS: als er dingen nog niet duidelijk zijn over de info van men pc vraag gerust naar meer gegevens, alleen weet ik niet veel van moederbord en de bepaalde types van grafische kaarten die er op passen. Verwacht ongeveer dat iemand me door deze forum dus een goed voorstel van compatibele kaarten kan geven.
Haai, met de vakantie in aantocht (nog 1 week:thumb

Dit zijn zo wat de gegevens

Ik denk dat dat de voornaamste info is over mijn pc, zoals je kan zien is mn huidige videokaart een standaard VGA:shocked:. Ik verkies geforce en al de andere getere kaarten, goed genoeg om de nieuwere games te spelen zonder veel problemen. Heb ook best een met min.250mb of beter de 500+mb. e Heb ook directx10 btw.
dus als er sugesties zijn stuur gerust een link door. thanks

PS: als er dingen nog niet duidelijk zijn over de info van men pc vraag gerust naar meer gegevens, alleen weet ik niet veel van moederbord en de bepaalde types van grafische kaarten die er op passen. Verwacht ongeveer dat iemand me door deze forum dus een goed voorstel van compatibele kaarten kan geven.
Bijlagen
Laatst bewerkt: