Hi,
Ik heb een excel werkblad die prima werkt. In cel c1 heb ik een weeknummer staan. Waarbij ik diverse gegevens kan inzien per week. Dit werkblad staat vol met formules en andere verwijzigingen naar andere tabbladen.
Nu wil ik graag een hulp blad waarbij ik de gegevens in kan zien van week 1 tot en met 4 bijvoorbeeld. Kan ik dit inrichten in een hulpblad zonder in mijn origineel iets te veranderen?
Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.
Bedankt!
Gr,
Nathalie
Ik heb een excel werkblad die prima werkt. In cel c1 heb ik een weeknummer staan. Waarbij ik diverse gegevens kan inzien per week. Dit werkblad staat vol met formules en andere verwijzigingen naar andere tabbladen.
Nu wil ik graag een hulp blad waarbij ik de gegevens in kan zien van week 1 tot en met 4 bijvoorbeeld. Kan ik dit inrichten in een hulpblad zonder in mijn origineel iets te veranderen?
Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.
Bedankt!
Gr,
Nathalie