Hulptoetsen in winamp werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hbisschop

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Berichten
93
Halo,

Ik heb een dradloos toetsenbord van keytronic meet bovenaan vaan die extra toetsen "next, volume, enz" nu wil ik de toetsen "next en previous" gebruiken in winamp maaar al ik dan in winamp bij hotkeys zit en die toets van "next of previous" indruk gebeurt er niks

Groeten H. Bisschop
 
Zou je misschien de toetsenbord software moeten configureren zodat deze standaard als speler, die van winamp bestuurd?
 
Ik heb geen ervaring met keytronic software maar meestal staat er naast de klok een pictogram van je toetsenbord waar je op kunt dubbelklikken om de instellingen van bepaalde toetsen te veranderen.
Is die aanwezig bij jou?
 
Hier staan een aantal plugins, ook eentje om je toetsen te koppelen, helaas is er geen specifieke voor je keybord.
 
ja die pictrogram staat wel naast de klok maar met dat progamaatje kun ik verder geen wijzigingen aanbreng
 
hbisschop zei:
ja die pictrogram staat wel naast de klok maar met dat progamaatje kun ik verder geen wijzigingen aanbreng

Je kunt bij voorkeuren in Winamp, de plugins importeren, en daarna deze configureren, dus eerst downloaden en deze laten zoeken door Winamp.
En bij zoek plugins, gaat hij vanzelf naar de website waar dat kan.
 
hbisschop zei:
dat helpt niet heb al verschillende plugins gedownload

Je moet ze dan ook nog importeren en configureren in winamp, die weet nog van niets.

Ik heb hier een X10 afstandsbediening die zonder configuratie ook niet werkt.
 
maar hoe weet ik welke plugin goed is voor mijn keyboard?
kheb er al een gedownload maar die plugin gaat helemaal flippen en laater zegt winamp dat ie die plugin niet kan openen maar kun ik niet op een of andere manier mijn toesten bord als standaard toetsen bord instaleer en de oude sotfware verwijder of werken dan de extra toetsen niet meer?
 
Er staan plugins bij waarmee je bepaalde toetsen kunt koppelen aan bepaalde handelingen, denk dat je er hier van ééntje uit moet zoeken, de rest is vrij specifiek voor andere merken toetsenborden, weet niet of dat gaat werken.

Bedoel b.v. deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan