Hulptools.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Is een bestaand feit!
Er moet nog heel wat aan de styling gebeuren en dat gaat ook gebeuren!
Maar alle downloads staan er nu op :cool:

Heeft iemand tips of een bijdrage, dan kan deze geupload worden via de site, help hulptools groeien!

:thumb

hulptools!

Ziet er al goed uit, wat betreft freeware prog's, kan je misschien ook James007 aanspreken:thumb:

Uit de handtekening van Sarvo:) :

Te bereiken tot 23:30, is nog onder constructie en daardoor nog niet compleet en volledig gestyled.

Geplaatst door gast0225
het tijdstip van de posting was idd. zeeeeeer laat........... ;)

Valt wel mee toch? 2,5 uur later had je er reaktie op :)

@ Sarvo: Ziet er goed uit! Veelbelovend !
Eens zien wat het gaat opleveren.....

Haha, dat is echt het grote nadeel van weinig ruimte... maar de site is weer online hoor ;)

Ik heb trouwens nog wat hulp nodig, er staan nog te veel dingen tussen waarvan me niet duidelijk waar het precies voor is... als iemand iets weet... laat het me weten!

Da's precies wat ik bedoelde, zooooooooooo laat nog reageren roept om leesfouten (tijdstip) :D

Geplaatst door gast0225
Da's precies wat ik bedoelde, zooooooooooo laat nog reageren roept om leesfouten (tijdstip) :D

Zeg maar gerust zooooooooooooooooo vroeg :p

Ik vindt het in de eerste plaats super dat iemand zo'n iniatief neemt om zoiets op te zetten, kan een grote database met handige dingen worden! Nice Job!:thumb:
Werkt lekker snel, oogt goed, niet teveel onzin er om heen. Alleen 1 minpuntje:(

ALs je op de downloadspagina zit, zijn er de google ads... en daardoor schiet het een beetje uit het frame zeg maar!:eek: met schuifbalken

voor de rest super!:D

Aha, het probleem is dat ik ze zelf niet zie... weet ook niet hoe dat komt, dus ik zie de uiteindelijke layout helemaal niet, alleen zonder banners

Okee, de site is nu redelijk gestyled en alle downloads zijn beschikbaar!

Geef eens een mening, commentaar, kritiek, negatief, positief, kan me niet schelen!

Laat weten wat je er van vindt! (niet inhoudelijk (tenzij je iets weet dat er op moet komen), maar qua gebruikersvriendelijkheid en layout)

:thumb: Hij is goed! Staat inmiddels bij m'n favorieten!

Wat ik mis is een zoekfunctie en screenshots van progjes.

Maar ik weet ook dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.:) Verder niks op aan te merken.:thumb:

Okee, een search, erg goed idee!

Hoe maak ik dat? (ik heb de ballen verstand van html, php enz enz, doe alles met dreamweaver 8 in designermode, sommige dingen vul ik wel aan in html, zoals centreren of een banner (meer ook niet :p)

Laatst bewerkt:
Screenshots voor proggies...

Dat wordt erg groot... niet te doen voor een thuisservertje, tenzij iemand mij een (goedkope, gratis) Gb-verbinding kan bezorgen :cool:

Hoe je een zoekfunctie inbouwt moet je mij niet vragen, is niet mijn terrein. Heb wel ff gegoogled naar Dreamweaver tutorials. :)

Tja, wel jammer van die screenshots. Zal dan op den duur ook wel problemen geven met de wallpapersectie of je moet uploaders verplichten om te gaan linken naar hun eigen webruimte of bv. Imageshack.:)

Tja, kijk, als je wallpapers wil hebben, dan moet je maar voor lief nemen dat het wat trager gaat, dat is namelijk de enige sectie met (grote) afbeeldingen (staan erg mooie bij van caveman). Daarom heb ik ze ook verkleind en gelinkt naar de grote versie.

Geplaatst door Sarvo
Tja, kijk, als je wallpapers wil hebben.....
Ik wilde niks downloaden maar iets uploaden, maar lukt niet (mét Firefox):confused:

mmm, dat komt waarschijnlijk omdat je automatisch in passive mode zit, wat mijn router niet accepteert... mail het anders ff naar hier: klik

algemeen: je kan me toevoegen op msn, maar deze is speciaal voor hulptools.nl, dus mij zal je niet online zien :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan