• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulpvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bharry

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2018
Hallo allen,

Is er een een gratis programma om excel sheets in te kunnen vullen op een tablet.
Als ik op pad ga wil ik met met tablet werken om mijn sheets in te vullen. Heb al een aantal opties geprobeerd maar telkens loop ik vast. Telkens moet je betalen daarvoor. Ik heb excel op mijn pc en wil als ik thuis ben deze gegevens op mijn pc importeren om ze daar uit te werken.

Misschien niet het juiste gedeelte van de site maar plaats hem toch hier omdat het specifiek om excel gaat.

Groet

Harry

Die heb ik ook al geprobeerd maar als ik op mijn tablet wil gaan bewerken dan moet ik een 365 abbo afsluiten. Ik hoef alleen maar dingen in te vullen geen formules of nieuwe sheets maken dat doe ik op mijn pc.
En je link is voor ipad of iphone. Ik heb een android apparaat.

Laatst bewerkt:
Openoffice of Libreoffice

Hulp

Nou ik heb het geprobeerd maar kan niets invullen alleen maar kijken en als ik een veld aanklik word het blauw maar kan er verder niets mee.

Download de GRATIS Excel app...in de Play Store

Reactie

Hallo RSK,

Ik heb hem op me tablet gezet en ik krijg gelijk de melding: Als u wilt bewerken en opslaan , is een microsoft 365 abonnement vereist.

Dus weet niet hoe het bij jou werkt.

Groet Harry

Met een Gmail account https://www.google.com/sheets/about/
Gratis, maar Google kijkt mss mee?

of:

Arcane Sheets

4.3★3 reviews
Arcane Sheets is a full-featured private online spreadsheet. You can create documents or import from Google Sheets and Microsoft Excel. All save and secure on blockchain-based cloud storage.
10GB free storage for all the friends from Product Hunt ✌️

Of
O
nlyoffice(Android only,...)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.onlyoffice.documents&ref=producthunt
ONLYOFFICE Documents is an app for editing and co-editing text documents, spreadsheets and presentations in real-time, and viewing PDFs. The app also features complete document management and sharing tools.

Voorbeeld Arcane sheet geupload (in Excel gemaakt), de filters werken probleemloos. Heb geen macros in deze toevallig, niet getest met macros.

Bijlagen

• afbeelding_2022-03-05_132532.png
    afbeelding_2022-03-05_132532.png
    66,7 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan