Humax fox z (sd dec.) op hdd aansluiten.

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Humax fox z (sd dec.) op hdd rec aansluiten, hoe doe ik dat het handigst? Voor zover ik het zelf begrijp, kan het alleen op zo'n manier, dat je alleen kan opnemen van het kanaal waar de decoder op staat, en dus tegelijk niks anders kan zien, en ook niet van twee verschillende kanalen achtereenvolgens op kunt nemen zonder handmatig hem op een ander kanaal te zetten? Maar ik hoop dat ik het mis heb? Iemand?

Helaas heb je gelijk, je kunt, met dit model Humax, alleen het kanaal opnemen waarop de decoder staat.
Er zijn, o.a. van Humax, maar ook van Samsung, z.g. Twin tuner HD decoders op de markt. Daarmee kun je wel realiseren wat jij wilt. Maar die zijn wel een "tikje" prijziger.

Zit wel timer software op ben ik achter, kan ik misschien toch van meer kanalen opnemen, moet nog even kijken of dat wil.

Ja, alleen opnemen waar die op staat, maar kan dus wel meer programma's opnemen en van verschillende kanalen door die timer (en ook alleen via de timer, bij mij slaat die af als je hem gewoon op een kanaal laat staan, ook met de optie "auto uit" uitgeschakeld) alleen even dubbel programmeren dus. Voor wie er maar wat aan heeft!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan