Hungapp-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
Als ik in photoshop werk loopt bij gebruik van een paar bepaalde gereedschapjes vaak de zaak vast.
Het zijn meestal dezelfde gereedschappen. Het kan niet zijn dat de aanslag op het geheugen te groot is, ook bij het werken aan hele kleine bestanden en zonder andere programma's te hebben lopen gaat het regelmatig fout. Ik heb nog een tweede Photoshopversie lopen die precies hetzelfde probleem heeft. Herinstalleren van het programma heeft niet geholpen. Verder is de pc gecleaned en gescanned op malware en op schijffouten en met Scannow.

Vastgelopen toepassing: PhotoshopElements.exe, versie: 2.0.0.0, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

Verder duikt dezelfde hungapp ook af en toe op als veroorzaker van foutmelding bij iexplore.exe.
Maar photoshop geeft verreweg de meeste ellende.
Wie weet raad?
 
Lijkt beetje hetzelfde deze

Dan verwijs ik je door naar Nucia/Aso
Aanmelden is geheel kosteloos.

5. Eenmaal op Nucia, doe dan als volgt:

Lees eerst de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

Lees dan het volgende bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij.


6. Hoe voorkom je spyware-infecties en browserhijacking?

Succes ;)

Groeten Bandit123 :)
 
Bedankt Bandit!
Advies gevolgd, afwachten dan maar!
Luc
 
Daar schiette me ni veel mee op.....

Vraagje : je hebt wel XP SP2 geinstalleerd.
Dat kom ik veel tegen met zoeken naar .... hungapp

Denk toch dat geheugen hier ook een grote rol speeld.

Wat me ook opviel je gebruik 2 brand progjes Roxio en Nero ,vindt ik niet een echt goede combinatie,omdat die 2 elkaar vaak dwars zitten.
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je "vraagje", wat is dan precies je vraag?
Ik heb dus inderdaad wel ook brandproblemen, misschien sinds ik nero installeerde! (zal ongeveer in dezelfde tijd ontstaan zijn) Ik zal nero er eerst weer eens afhalen, gebruik ik verder toch niet.

ltk
 
Laatst bewerkt:
Even rust in de tent gehad na complete her-installatie van XP, diverse software en drivers.
En jawel, hungapp is weer terug.
Regelmatig lopen er weer toepassingen vast:
msimn.exe, photoshp.exe, winword.exe, iexplore.exe.
Met als Bron steeds Application Hang en met Hungapp als vastgelopen module.
Wat moeten we hier nou mee??
De foutmeldingen (via eventvwr.msc) staan steeds in het Toepassingen-logboek, niet in het systeemlogboek (ik weet niet wat dat eventueel te betekenen heeft?)
Ik stond net op het punt een image te gaan maken van mijn weer schone systeem.......heeft nu ook nog niet zoveel zin denk ik?

(En o ja, het brandprobleem dat ik ook had is wél opgelost doordat ik een ander brandprogramma geinstalleerd heb en de brander firmware geupdated.)
 
Laatst bewerkt:
Jazeker, 100 % ! En alle andere software ook.

Hoewel: het viel me op dat de wél officiele WindowsCD niet in een doosje zat maar in een envelopje zónder product ID, die moest ik met een programmaatje achterhalen. Zou een grote computerzaak (waar ik de pc voorgeinstalleerd kocht) rommelen met dat soort dingen?
 
Laatst bewerkt:
Leg eens even uit? (maar met het geheugen kan het volgens mij niets te maken hebben, dat wordt beslist niet overbelast want het gebeurt met de meest onnozele kleine dingen zonder andere programma's open te hebben staan. Vanmorgen liep Word vast van 10 kb ofzo. En ik kan wel ongestoord foto's en andere documenten van 200 MB te lijf zonder problemen.
 
Die discussie hebben we al eens gehad:confused:

Ik ben weg ...Geef het op:eek:

Reden:Zowel als hier en bij Nucia loopt zoveel doorelkaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie
 
Laatst bewerkt:
Die discussie hebben we al eens gehad:confused:

Ik ben weg ...Geef het op:eek:

Reden:Zowel als hier en bij Nucia loopt zoveel doorelkaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie

Ik had inderdaad een aantal min of meer gelijktijdige problemen (brander, kernel32.dll , en dit hungapp-gedoe). Feitelijk is daar nu alleen Hungapp van overgebleven, maar die manifestiteert zich nu dan ook dubbel en dwars. Maar het bos is dus toch wel ietsje uitgedund dacht ik! Moet ik bij Microsoft-support zelf aankloppen?
 
Laatst bewerkt:
Tja, dat is altijd grappig, als er problemen zijn, en er worden oplossingen aangeboden, ligt het daar nooit aan, verbazingwekkend is dan wel, waardoor het dan wel gebeurd, die meldingen.

TS, als je het op wilt lossen, zul je alle mogelijke boosdoeners uit moeten sluiten, dat van te voren al doen, zal je probleem niet oplossen.

Dat noemen ze deduceren.
 
Wil best het geheugen testen hoor, als je wil uitleggen hoe dat gaat? (Ik had op Nucia ook al een keer alle geheugengegevens van mijn pc gepost, daar zei toen ook niemand dat het te krap was). Mijn wisselgeheugen bv staat nu op 2000 MB (stond eerst nog op de Xp-standaard van 400 ofzo)
 
Een geheugentest, heeft niets met die gegevens te maken, overigens werkt XP, met 512 mb intern, en een vast wisselbestand van 500mb prima, dus min en max, 500mb, indien er een variabel wisselbestand wordt gebruikt, kan hij defragmenteren, met de nodige foutmeldingen.
De meningen zijn daarover verdeeld, alleen bij de experts niet.

Hier vind je dan de diverse soorten, om van een flop of cd mee op te starten.
 
overigens werkt XP, met 512 mb intern, en een vast wisselbestand van 500mb prima, dus min en max, 500mb, indien er een variabel wisselbestand wordt gebruikt, kan hij defragmenteren, met de nodige foutmeldingen.
De meningen zijn daarover verdeeld, alleen bij de experts niet.

Ik heb zelf een vast wisselbestand van 2000 MB ingesteld op een andere partitie dan de systeempartitie (ik zie nergens iets wat ik variabel kan instellen?). Ik las ergens die tip, en aangezien ik vaker met behoorlijk grote bestanden moet werken (foto's van meer dan 200 MB) leek me dat ook wel geloofwaardig, al heb ik er niet veel verstand van. Maar ik zal ook nog met de geheugentest aan de slag gaan. Wordt (morgen denk ik) vervolgd.
 
Inmiddels 2 tests uitgevoerd. Gisteravond nog een uurtje met Memtest 3.4. Draaide soepeltjes 400% coverage (unused RAM). 0 fouten.
Vanmorgen aan de slag gegaan met Memtest86+. Heeft 8 ronden gedraaid (ca 5 uur). Ook 0 fouten. (Wel met uitgeschakelde ECC errors, zegt mij helemaal niks, had ik die nog moeten inschakelen ergens?)

Heb intussen ook rondgesnuffeld op Microsoft.com. (zowel nederlands als internationaal) Daar vind ik met zoeken hungapp niet overdadig terug, wel vooral ivm Outlook-express 6 (waar ik helemaal geen last van heb). Verder duizelt mij al die engelse (vak)taal en kan er (mede daarom waarschijnlijk) ook niets uitvissen waar ik wat aan heb...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan