Hypelink in Oulook 2007 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ENWELLFRITS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2011
Hallo,

Ik heb Windows7 en gebruik internetexplorer 9. Sinds kort kan ik hyperlinks die opgenomen zijn in toegezonden e-mails (Outlook 2007)niet meer openen! Ik krijg dan de melding "deze bewerking is geannuleerd wegens systeembeperkingen, neem contact op met uw systeem beheerder". Systeembeheerder ben ik zelf maar ik weet niet de oplossing?

Groet Frits

Probleem met hyperlinks openen in Outlook

Nee ik heb geen Google Chrome geinstalleerd. Ik ontdekte overigens ook dat het openen van links in excel niet meer werkt. Ik krijg dan ook dezelfde melding dat deze bewerking is geannuleerd vanwege systeem beperkingen etc...

Even googlen op de foutmelding geeft een heleboel info. Volgens mij kom je er dan wel uit.

Outllook hyperlink probleem

Hallo

Ik heb inderdaad via IE/Programmas etc. het probleem kunnen oplossen. Ik heb Firefox al maanden terug geinstalleerd en dit heeft nooit tot een probleem geleid. Bij de keuze standaard internet browers stonden explorer en firefox beide genoemd wat blijkaar tot een confilict leidde. Ik heb nu Explorer alleen als webbrowser ingesteld. Kortom problem solved:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan