HyperCam 2.11.00 vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElmigoMG

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
182
Hallo iedereen.
Ik wil opnames maken van een spel. Ik heb gehoord dat hypercam daar geschikt voor is, en ben dus opzoek gegaan naar het programmaatje. Nou, ik heb het dus gevonden en ik probeer er nu opnames mee te maken van me spel. De opnames zijn nu van zeer slechte kwaliteit, en bij het afspelen van het opgenomen .avi bestand hapert het beeld van het filmpje heel erg. En dit ligt niet aan de snelheid van mijn computer, maar puur aan de instellingen van hypercam. Ik probeer dus al een hele tijd de kwaliteit te verbeteren door de instellingen te wijzigen. Ik probeer ook de instellingen wat betreft de framerate even uit. Maar op een of andere manier, geeft hypercam een foutmelding als de instellingen verbeterd zijn en ik probeer op te nemen. Als ik probeer op te nemen zegt hypercam dat dit onmogelijk is. Ik moet dus de kwaliteit heel laag houden wil ik kunnen opnemen. Heeft iemand een idee hoe ik tóch hoge kwaliteit filmpjes van mijn spel kan opnemen? Ik hoop dat dit probleempje op te lossen valt want ik irriteer me er gewoon heel erg aan dat ik geen goeie filmpjes kan maken zonder problemen.

Alvast heel erg bedankt.

Elmigo
 
fraps , aanzetten spel open hot key, opnemen afspelen , versteld staan:D

nadeen is , je kan 30 sec opnemen en dan moet je een nieuwe begginnen, of je moet je kopen dan kun je door en door
 
ik heb wel een crack (gratis licenscode) maar die mag ik denk ik niet geven...
 
Vraag ik me af waarom je het dan aanbied.:rolleyes: Even de voorwaarden doornemen en je had geweten dat het niet mag.;)

Ik wil niet dwars zitten of eigenwijs doen, maar voor zover ik weet gaf hij die crack of licentie code niet. Dat lijkt mij nog wel legaal. :p

grtz
Elmigo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan