Hypercam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuletje

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2011
Hoi,

Ik heb hypercam 2.
Maar als ik heb gefilmd en het bekijk is alles netjes dan ga ik naar me Windows movie maker.
En als ik klaar ben en met muziek ga ik hem altijd nog bekijken en dan is alles heel onduidelijk.
Ik heb dan op een Kladblok teksten van 48 en dan zie ik ze vaak heel wazig.
Weet iemand hoe je dat bij hypercam kan wijzig of bij Windows movie maker.

Alvast bedankt

Groetjes Nuletje

Hoi Nuletje,

Wat bedoel je met "Kladblok teksten van 48"?
Ik heb geen goeie ervaringen met Hypercam. Ik heb een poos geleden veel tijd gestoken in het zoeken van zulke freeware programma's maar vond andere die mij beter bevielen. Wordt die vaagheid niet door (teveel) compressie veroorzaakt?

De grote van de letter type is 48 bij het kladblok.

En Wat bedoel jij met ''Wordt die vaagheid niet door (teveel) compressie veroorzaakt?''?

Heb je gezien dat je bij Windows Moviemaker kunt kiezen tussen beste en mindere beeldkwaliteit (meer of minder compressie)?

Waar kan je dat zien?

En ik heb Windows movie maker 2010 he misschien kan het daar niet.

Hier kun je de beste beeld kwaliteit kiezen.
moviemaker.jpg

oo sorry ik kom er net achter dan ik 2011 heb.

Kan het daar ook?

Ik ben niet bekend met Moviemaker 2011 maar die heeft die mogelijkheid vast ook wel.

oke dus het is makkelijker dat ik 2010 download?

Want daar had ik ook wel ervaring mee op me oude pc.

Als je niet veel van computers snapt, zoals je zegt, dan lijkt het me het beste dat je voorlopig blijft werken met de versie waarmee je al bekend bent. Met Moviemaker heb ik uitstekende ervaringen (en miljoenen met mij), daarmee moet het je lukken een goeie video te maken.

oke

Maar kan je met Windows Movie maker 2010 ook in een keer het naar youtube verzenden?

oke dan ga ik het downloaden moet ik dan 2011 verwijderen of niet?

oke

En ik zocht op Google naar windows movie maker 2010 maar ik kreeg allemaal rare ding weet u een site waar ik hem kan vinden?

Beste Nuletje,

Met "ik kan het nog steeds niet" kan ik echt niets, omdat ik me geen voorstelling kan waarmee je precies tobt. Hoe duidelijker je formuleert wat je probleem is, hoe beter ik er op kan reageren.

Ik kan het programma Wondows Movie Maker niet verbijderen.

Maar Ik denk dat dat ook niet hoeft.
Het licht denk aan het programma waar ik mee filmt.
Weet iemand anders nog een gratis filmmaker voor PC waar je lang mee kan opnemen en het is gratis.

Greezs Nuletje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan