• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hyperlink en valideren

Status
Niet open voor verdere reacties.

werty7814

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2010
hallo
ik heb een hele verzameling singels
als ik deze op artiest selecteer daar naast een kolom heb gevalideerd met de nummers die de artiest zingt.dit gaat allemaal goed .maar als ik in die gevalideerde lijst een nummer aan klik en ik wil er een hyperlink aan toe voegen dan moet die link allen aan dat nummer toegevoegd zij en niet aan alle nummers in die gevalideere kolom

met voorbeeld

hier een klein voor beeldje wat ik bedoel het is de bedoeling dat de hyperlink verwijst naar een mp3 op een externe hard disk

Bijlagen

kun je iets met deze formule in g6
Code:
=HYPERLINK("J:\"&B6&" - "&F6;"Speel")

het blijft fout gaan in het gevalideerde gedeelte wat ik ook aan klik hij gebruikt altijd de eerste hyperlink.

Beste werty7814 ;)

Zie bestandje.

Ga ook eens naar de song die je wil op de J-(verwisselbere)schijf en klik daar met de rechtermuis, dan op eigenschappen en kijk of de padnaam hetzelfde is dan in het bestandje.
Zoja, dan zou het moeten lukken, indien nee moet je het aanpassen.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

hij kan niks vinden op de hij blijft zeggen Het opgegeven bestand kan niet worden geopend zijn er nog ideeen alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan