• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlink in Excel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

renevw2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Hallo, ik werk met Windows 7 en Office 2007.
In Excel heb ik een Hyperlink geplaatst en wanneer ik daarop klik krijg ik de mededeling:
"Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder"
Vroeger werkte dit wel, maar plots is het mis.
Wie weet raad, bij voorbaat dank.
René

René,

Zit je op een netwerk? Dan de systeembeheerder. Zo niet, kijk eens bij gebruikersaccounts in configuratiescherm.

Hallo, ik werk met Windows 7 en Office 2007.
In Excel heb ik een Hyperlink geplaatst en wanneer ik daarop klik krijg ik de mededeling:
"Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder"
Heb je misschien onlangs Google Chrome gedeïnstalleerd?
Probeer dit:
Kies in Internet Explorer: Extra - Internetopties.
Kies het tabblad Geavanceerd en klik daar op de knop "Opnieuw instellen".
Klik op Toepassen en Ok.
Sluit Internet Explorer en start de computer opnieuw op.
Controleer of het probleem zich nog voordoet.
Laat even weten of dit het gewenste ffect heeft.

Bij mij opgelost door alleen register wijzigingen

De door mij zorgvuldig ingestelde Internet Explorer heb ik niet blootgesteld aan het terugzetten van zijn instellingen. Ik heb de door MicrosoftHelpt voorgestelde zip uitgepakt en de daarin vermelde register wijzigingen uitgevoerd. Mijn Excel 2007 kan nu weer hyperlinks uitvoeren. :) Ik heb nooit Chrome gehad, de oorzaak zat bij mij dus ergens anders. :( Mijn PC draait op W7 64 en IE9.

Junior member

Zojuist zag ik dat ik een junior member ben. :shocked: Verrassend: ik heb inderdaad slechts ruim 20 jaar ervaring als computer programmeur. ;)

Zojuist zag ik dat ik een junior member ben. Verrassend: ik heb inderdaad slechts ruim 20 jaar ervaring als computer programmeur. ;)
Maar kennelijk niet actief op dit forum met bijdragen aan problemen van anderen. Dat bepaalt mede de status. ;) Overigens, je reactie was op een bericht van twee jaar oud en regelmatig worden die afgevangen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan