Hyperlink naar adobe document

Status
Niet open voor verdere reacties.

cox00077

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ben bezig met een studie, in mijn samenvattingen (Word 2003) wil ik een hyprelink opnemen naar een bepaalde pagina in het adobe document. Hoe kan ik dat realiseren????????

Staat die op een vaste plaats op je PC of internet? (het adobe document) En is die samenvatting alleen voor jezelf of gaat hij verspreid worden?

Oja en word de Word samenvatting zometeen dat Adobe document?

Adobe document staat inderdaad op een vaste plaats op mijn PC en nee het word- document wordt vooralsnog geen adobe document

Ik heb een engelstalige Word2000, maar het principe blijft volgens mij hetzelfde:
1. Selecteer en kopieer eerst het pdf-document, b.v; op de desktop, in een folder...)
2. In Word Edit>Paste Special...: kies in het volgende venster links de onderstaande radiobutton (Paste link) en vink rechts de checkbox "Display as icon" aan.
Dat zou het moeten doen! Geluk gewenst!

Ik heb een engelstalige Word2000, maar het principe blijft volgens mij hetzelfde:
1. Selecteer en kopieer eerst het pdf-document, b.v; op de desktop, in een folder...)
2. In Word Edit>Paste Special...: kies in het volgende venster links de onderstaande radiobutton (Paste link) en vink rechts de checkbox "Display as icon" aan.
Dat zou het moeten doen! Geluk gewenst!

Je kan het dan doen middels het knopje "hyperlink" (ctrl + k)
En Word doet geen Adobe ondersteunen v.w.b. hyperlinks naar bepaalde bladwijzers plaatsten. (aangezien hij niet in het document kan kijken) Druk maar eens op het knopje "bookmark.." in het schermpje wat je krijgt met ctrl + k

Laatst bewerkt:
Dat is dus niet de oplossing

Werkt nochtans bij mij perfect.
Wat Fantjedus zegt klopt: ook ik kan geen hyperlink leggen naar een pdf-document dmv Ctrl-K. Maar de boven beschreven methode gebruiken wij hier dagelijks!

Ik wil twee test-bestandjes opladen, maar heb geen idee of het op het Helpmij-forum nog zal werken. Enfin, we proberen toch...

Misschien moet je wel downloaden naar jouw PC. Je opent het Word-doc, dubbelklikt op het pdf icoontje dat ik 'embedded' heb, en, tenminste als je over Acrobat Reader beschikt, het pdf document zou moeten openen.

Bijlagen

Je moet alleen je PDF even splitten op juiste pagina. Dan kun je volgens mij doen wat jij wilt Cox00077

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan