Hyperlink ontoegankelijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2011
Beste lezers,

Ik voegde een hyperlink toe in een tekst.
Als ik de hyperlink aanklik (CTRL+klikken) dan volghend foutbericht> zie bijlage.

Iemand idee ?

Mvg

ImkerHyperlink1.jpg

In Internet Explorer:
Ga bovenin naar Extra - Internetopties - tabje: Geavanceerd - onderin klikken op "Opnieuw instellen"

In Internet Explorer:
Ga bovenin naar Extra - Internetopties - tabje: Geavanceerd - onderin klikken op "Opnieuw instellen"

Het spijt me Aphysemi0n, maar het mocht mijn zieltje niet baten !

Toch bedankt en gtjes

Imker :mad:

Staat Internet Explorer daar wel als standaard programma (tabje Programma's - ipv Geavanceerd) ?

Over welk programma heb je het waar je de hyperlink toevoegd? Deze foutmelding ken ik wel van Outlook.

Ik gebruik dus Windows Live Mail en niet Outlook.
Heb volgend experiment gedaan :
> Word document onder WORD opgesteld, en een hyperlink ingevoegd.
> Hyperlink in de WORD tekst werkt niet
> Doorsturen als attachment aan email mbv Windows Live Mail > werkt niet
> Kopieren en plakken in email bericht > werkt wel

Misschien ziet iemand wat er gebeurt of wat de oorzaak is dat hyperlinks in WORD niet werken ?

Gtjes

Imker :rolleyes:

Misschien heb ik de mogelijke oorzaak ontdekt.
Mijn WORD versie (student versie zie bijlage) maakt .ODT bestanden ipv .DOC bestanden.
Mogelijkis dit de oorzaak van het probleem ?

Gtjes

Imker

Open office.jpg

De oorzaak van het probleem is precies hetzelfde als dat bij Outlook zou zijn, de oplossing is dan ook hetzelfde:

- Sluit alle openstaande Office programma's
- Klik op de volgende link en voer de fix-it uit: http://go.microsoft.com/?linkid=9726441
- Open Word en controleer of het probleem is opgelost.

:d:love:
De oorzaak van het probleem is precies hetzelfde als dat bij Outlook zou zijn, de oplossing is dan ook hetzelfde:

- Sluit alle openstaande Office programma's
- Klik op de volgende link en voer de fix-it uit: http://go.microsoft.com/?linkid=9726441
- Open Word en controleer of het probleem is opgelost.

Microsofthelpt,

Je bent een 'crack'.................probleem is inderdaad opgelost.............mogelijke oorzaak of verklaring ?

Alleszins héél hartelijk bedankt en misschien tot een volgende.

Groetjes

Een gelukkige imker :thumb:

Dit gebeurt meestal nadat je een andere browser hebt gehad, en deze hebt verwijderd.
Bij de installatie van de browser wordt de standaard browser instelling gewijzigd in het Windows register.
Echter zullen sommige browsers die instelling niet terug zetten zodra die browser wordt verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan