Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Er vanuit gaande dat de hyperlink in cel A1 staat:Ik heb een hyperlink naar een cel in hetzelfde blad.
Dmv een macro kopieer ik dit blad maar de hyperlink verwijst dan naar het origineel en niet naar de kopie.
Ik ben al bezig geweest met $ maar dat hielp niet.
Iemand de oplossing?
Range("A1").Copy Range("A2")
Snap niet wat je hier mee bedoeld?
Waar is de A2 voor?
Harry ,in excel 2010 werkt dit niet
zie de jpg , je hebt nog een paar jaartjes om tot een oplossing te komen
![]()
![]()
=HYPERLINK("#"&CELL("address";D14);D14)
=HYPERLINK("#"&CEL("adres";D14);D14)
Of moet je "bestandsnaam" veranderen in "filename".
Ik heb geen idee of dit werkt in de Engelse versie trouwens, opdat dit tussen quotes staat bedoel ik.
Wil je nog een naam aan de link, =HYPERLINK("#"&CEL("adres";D14);"Ron321")
@ Harry , ik heb de beta versie 2010 om te testen .
@ Ron321 deze werkt in excel 2010 ( Engels )Code:=HYPERLINK("#"&CELL("address";D14);D14)
ook getest in excel 2007 ( Nederlands )Code:=HYPERLINK("#"&CEL("adres";D14);D14)
Gotty , Waarom zet je de celeigenschappen soms ook op ##":"## , zou dat kunnen dat er een waarde verwacht word .
Gotty , de kans dat ik hetzelf niet weet is zeer groot , ik ben ook nog maar een jaartje met excel bezig en ben soms te lui om in het handboek te kijken , als het er al in staat . Want de ervaring doe je enkel op door hier op het forum mee te helpen , denken , durven ook al zit je der kompleet naast , leer van de andere als ze jouw foute oplossing verbeteren . Als ik geïrriteerd raak dan lees je " case closed "![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.