hyperlink opent klein in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
198
Als ik op een site en hyperlink aanklik opent deze klein, nl. als knop in taakbalk. Wanneer ik deze aanklik wordt hij wel geactiveerd maar de bladzijde opent niet. Dit gebeurt pas wanneer ik met de rechter muisknop "maximaliseren"aanklik. Soms opent een site op klein formaat maar wel zichtbaar Wanneer ik dan na het maximaliseren naar "vorig formaat"ga (rechtsboven aan scherm) blijft boven- en onder balk staan en verdwijnt de rest van de pagina. Hoe los ik deze twee problemen op ?
 
Welke browser gebruik je eigenlijk? Internet Explorer, Netscape, Mozilla of iets dergelijks?

Bij Internet Explorer kan je dit probleem verhelpen door de hyperlink aan te klikken en vervolgens het window naar de gewenst grootte te slepen (let op: niet maximaliseren!)
Sluit vervolgens alle explorer windows en start Internet Explorer opnieuw op. Nu zouden alle nieuwe explorer windows met de nieuw ingestelde grootte moeten openen.
 
grootte venster hyperlink

Wanneer ik de hyperlink aanklik kan ik met de rechtermuis alleen aangeven: maximaliseren, sluiten en vorig formaat. Kan dus het venster niet naar de gewenste grootte slepen. Maar hoop nu met autosizer het probleem verholpen te hebben. Had het al geinstalleerd, maar opende niet automatisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan