Hyperlink opent lege vensters

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoli

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Vreemd...
als ik op een hyperlink klik openen er 2 (!) lege schermen. Geen url daar in.
Vreemd genoeg is er op mijn pc altijd een "fout op de pagina" aangegeven na deze actie. (daarvoor niet en op andere pc ook niet)
Wie weet t? Dit is hoogst irritant.

heel erg bedankt voor je reactie... maar ik kan die link niet openen ....LOL :o

Ik typ de link even over...
ik ben vergeten te vertellen dat ik gisteren een nieuw office pakket op de pc heb laten zetten. (2003) ik zie t verband hiermee niet, maar toevallig werkt t niet sinds t nieuwe pakket.

Hoi

Heel raar, maar ik zit sinds gisteren met hetzelfde probleem.
Ik heb trouwens niks nieuws geinstaleerd.
Mijn pc draait op xp-pro.
Ik heb de oplossingen geprobeerd, die achter de link zitten, Maar helaas zonder resultaat.
Natuurlijk eerst de route van spyware en virusverwijdering doorlopen.

Beast

Is dit wel aangevinkt? 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of al eens geklikt op Webinstellingen herstellen)

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.

Lees ook dit eens: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

gezina,
Hartstikke bedankt, bij mij is het probleem opgelost.
Dat laatste stuk met de dll's was voor mij de oplossing.
:thumb:

Beast

@ beast, vaak is dat idd dè oplossing. :)

Wat betreft Anoli weet ik dat zo net niet...qua combi met Office.

geen flauw idee wat het was, wat vandaag werkt t gewoon weer. Heb geen andere instellingen gebruikt....
toch bedankt voor alle hulp~!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan