• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hyperlink veranderd sjabloon en maakt geen document

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik11265

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2010
hallo beste forumleden hoop dat iemand mijn kan helpen ben wat excell betreft analfabeet
heb een paar bladen opgeslagen als sjabloon blijf ik in word werkt alles perfect maar zodra ik in mijn excellblad een hyperlink maakt veranderd mijn sjabloon en niet het document heb er al veel over gelezen en geprobeerd maar kom er niet uit
in kolom i moet de hypelink komen naar een van de sjablonen de hyperlink maken lukt wel maar als je dan aanklikt en weer op wil slaan veranderd sjabloon

Beste Erik,

Je interpunctie is slecht en dat maakt je vraag lastig leesbaar.
Heb je in Excel een hyperlink naar een .dot gemaakt? En als je via de hypelink dit .dot opent verandert deze? Begrijp ik dat goed? Weet je zeker dat er geen macro's draaien?

Wil je je excelbestand met hyperlink uploaden (ontdaan van gevoelige informatie), en ook het .dot die geopend wordt?

Groeten,
Richard

hyperlink problemen

Richard,alvast bedankt voor je reactie

Zal het beter uitleggen en bestand meesturen in kolom A staat mijn hyperlink naar een leegword documentje hier wil ik gewoon wat gegevens invullen en daarna krijgt dit bestand automatisch een nummertje en word opgeslagen althans dat is de bedoeling
dit lukt wel als ik mijn "sjabloonform11 "rechtstreeks open maar zodra ik in excell een hyperlink naar mijn "sjabloonform11" maak word er niets meer opgeslagen en genummerd maar veranderd mijn sjabloon dit is uiteraard niet de bedoeling hopenlijk kan je er wat mee

heb sjabloon moeten veranderen liet zih niet meesturen

gr erik

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan