Om de hyperlink waarschuwing uit te zetten kon ik in XP dit doen via Extra- Mapopties- Geregistreerde bestanden en daarna een vinkje weghalen bij openen na downloaden en dit werkte in XP goed.
Nu heb ik Windows 7 Home en heb hetzelfde probleem in Excel.
Wilde dus hetzelfde doen als in XP maar het tabblad Bestandstypen bestaat niet meer onder Extra - Mapopties.
Hier zie ik alleen Algemeen - Weergave en Zoeken.
De oplossing die Microsoft geeft op hun pagina om iets in het register aan te passen werkt ook niet.
Ook zg. oplossingen op internet werken niet.
Nu ken ik Windows 7 nog niet goed maar het lijkt er veel op XP naar mijn idee.
Het probleempje met het waarschuwingsscherm als er geklikt wordt op een hyperlink is bij vele bekend maar een eenvoudige en werkende oplossing heb ik niet kunnen vinden.
De vraag is dus bestaat er een oplossing voor het niet te voorschijn komen van dit waarschuwingsschermpje?
De hyperlinks verwijzen naar eigen filmpjes en foto's en zijn dus betrouwbaar.
Vast bedankt voor een goede simpele oplossing.
Belinda
Nu heb ik Windows 7 Home en heb hetzelfde probleem in Excel.
Wilde dus hetzelfde doen als in XP maar het tabblad Bestandstypen bestaat niet meer onder Extra - Mapopties.
Hier zie ik alleen Algemeen - Weergave en Zoeken.
De oplossing die Microsoft geeft op hun pagina om iets in het register aan te passen werkt ook niet.
Ook zg. oplossingen op internet werken niet.
Nu ken ik Windows 7 nog niet goed maar het lijkt er veel op XP naar mijn idee.
Het probleempje met het waarschuwingsscherm als er geklikt wordt op een hyperlink is bij vele bekend maar een eenvoudige en werkende oplossing heb ik niet kunnen vinden.
De vraag is dus bestaat er een oplossing voor het niet te voorschijn komen van dit waarschuwingsschermpje?
De hyperlinks verwijzen naar eigen filmpjes en foto's en zijn dus betrouwbaar.
Vast bedankt voor een goede simpele oplossing.
Belinda