Hyperlink werkt niet in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

radconsu

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Beste Medeforumleden,

Ik weet dat mijn probleem op vele plaatsen al behandeld is, maar met al die raadgevingen los ik mijn probleem niet op.
Als ik in Outlook een hyperlink aanklik, opent de Operabrowser met een blanco pagina en loopt vervolgens vast terwijl het juiste adres in de adresbalk staat.
Start ik EERST Opera op, ga dan naar Outlook en klik op de hyperlink, dan werkt alles voortreffelijk.
Ik heb in onderstaande protocollen de daaronder staande instellingen. Alle protocollen dezelfde instelling.
De eerste regel eindigt met -nohome %1
Dat -nohome heb ik zelf ingevuld en %1 zet het systeem er zelf achter.

protocollen.jpg

protocol.jpg

Ik heb bij Iexplorer > Extra > Programma de Webinstellingen hersteld. Uiteraad gaan dan bovenstaande bestandsoverdrachtinstellingen ook naar iexplorer en probeert Outlook in de Iexplorer te openen met hetzelfde resultaat. Iexplorer loopt vast op een blanco pagina met het juiste adres in de adresbalk.
Ik werkte tot nu toe met Firefox, maar ben vanwege dit hyperlinkprobleem naar Opera overgestapt. Dat is dus ook geen succes.

Verder nog bij Start > Uitvoeren het volgende uitgevoerd:

regsvr32 urlmon.dll - shdocvw.dll - actxprxy.dll - oleaut32.dll - mshtml.dll - browseui.dll - shell32.dll

Zo kan-ie wel weer, dacht ik.
En nog steeds hetzelfde probleem, meer kan ik op internet niet vinden.

Iemand nog een idee?

Groet,
Kees

De theorie verteld, dat eigenlijk geen instellingen nodig zijn in welke browser dan ook en of in je mail programmas. Ik kan je wel vertellen dat de instellingen die je wilt instellen in mijn eigen alleen voor overdracht is en niet voor het openen van...als je nou eens alles weg haalt qua instellingen. Nou weet ik niet of het mailje een prive mail is, misschien kun je het door zenden aan me? Misschien zien we gewoon iets over het hoofd in de adres regel.

grtjs jjw

Het is niet een mailtje. Het zijn ALLE hyperlinks die ik in Outlook probeer te openen.

Wat bedoel je met "alle instellingen weghalen"?
De instellingen in de overdrachtprotocols?

Ja de instellingen van overdracht protocollen, vertellen de machine alleen maar wat ze moeten doen bij bijvoorbeeld een hyperlink met een direchte download. En eigenlijk is dat ook al overdreven want op het moment waar dan ook dat je een wat voor hyperlink dan ook aanklikt, zal de ie explorer openen en die weet eigenlijk al wat ie moet doen. Daarom vindt ik het eerlijk gezegd ook een nog al raar probleem. Staan de instellingen in de explorer wel goed, mijn gok is dat je het eerder daar moet zoeken. Ik zeg er wel eerlijk bij dat ik nooit met outlook werk. Maar de basis van al die software is eigenlijk altijd het zelfde.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan