hyperlink werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Hoe komt het dat een hyperlink soms inactief wordt en wat kan je dan doen buiten deze hyperlink copieren en plakken in je brouservenster??
groet

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's), lukt het dan wel? (of op Webinstellingen herstellen klikken)

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Alsik de URL naar mezelf alleen opstuur werkt hij , maar als ik hem nadien naar verschillende personen stuur werkt hij niet meer !!!

Geplaatst door lucmertens
Alsik de URL naar mezelf alleen opstuur werkt hij , maar als ik hem nadien naar verschillende personen stuur werkt hij niet meer !!!

Als je die url's in je mail opstuurt zijn ze niet gelijk voor jou actief, maar als je die mails terug bekijkt via de map verzonden zijn ze dat wel.

Met outlook heb ik dat nog niet geprobeert maar ik had ze verstuurd met mijn hotmailadres. In outlook moet ik dat nog eens proberen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan