• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlink

Status
Niet open voor verdere reacties.

dynamix

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
In navolging van een ander onderwerp "hyperlink of HYPERLINK van ene naar andere tabblad"

Ik heb de beschrijving gevolgd van de hierboven beschreven titel, en dit is mij gedeeltelijk gelukt. Zie het bestand voor meer duidelijkheid.

Op de introductieblad, heb ik 2 links staan. De eerste werkt, dit is een verwijzing naar de "berekening".
De tweede heb ik op de precies de zelfde manier gedaan, en deze werkt niet(ongeldige verwijzing), dit moet een verwijzing worden naar "berekening 4 lagen".

Heb van alles geprobeerd, maar kan de fout niet weer vinden.
Hoop dat jullie iets weten?

Bijlagen

Denk dat het aan je spaties in de tabnaam zit.

Als ik namelijk deze weghaal en je tekst in cel C2 ook wijzig dan doet hij het wel.
Tevens kan je volgens mij de volgende code beter gebruikek als je meerdere linken wil gaan maken mbv data uit kolom C.
Code:
=HYPERLINK("[test.xls]"&INDIRECT("C"&RIJ())&"!$A$1",INDIRECT("C"&RIJ()))

Groet,
Ferenc

Dankje wel, ik al proberen ook met nieuwe functie toekennen enz. Maar dan bleef die raar doen, o zo simpel. Top voor sneller antwoord:D

Groetjes, Bjorn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan