hyperlink

Status
Niet open voor verdere reacties.

janus1janus1

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
LS

Ik heb verschillende hyperlinks gemaakt in een worddocument die verwijzen naar een bookmark.
Bij een muisbeweging over de hyperlink verschijnt de boodschap druk ctrl+klik in om de link te activeren. Is er ook een instelling mogelijk dat je hier meteen het "handje" krijgt om meteen met een muisklik de link te activeren.
Bij voorbaat dank.
Janus

LS

Ik heb verschillende hyperlinks gemaakt in een worddocument die verwijzen naar een bookmark.
Bij een muisbeweging over de hyperlink verschijnt de boodschap druk ctrl+klik in om de link te activeren. Is er ook een instelling mogelijk dat je hier meteen het "handje" krijgt om meteen met een muisklik de link te activeren.
Bij voorbaat dank.
Janus

Dit kan hooguit via een macro naar mijn idee. Weet niet in hoeverre je daar in thuis bent. Je kan dan alleen deze 4 cursoren invoeren:
System.Cursor = wdCursorWait
System.Cursor = wdCursorNormal
System.Cursor = wdCursorNorthwestArrow
System.Cursor = wdCursorWait

Ik deze codes geprobeerd maar ik blijf de huidige cursor (ctrl+Click) houden.
Ik heb alle vier de opdrachten separaat geactiveerd en ook allemaal tegelijk. Er volgden geen foutmeldingen maar resultaat evenmin.
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Alvast bedankt.
Janus

Ik deze codes geprobeerd maar ik blijf de huidige cursor (ctrl+Click) houden.
Ik heb alle vier de opdrachten separaat geactiveerd en ook allemaal tegelijk. Er volgden geen foutmeldingen maar resultaat evenmin.
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Alvast bedankt.
Janus

Ik heb zelf eigenlijk geen ervaring met vba en word, dus durf het niet te zeggen. Hopelijk kan iemand anders jou hier verder mee helpen. Het is misschien wel makkelijk om de hele vba code die je gebruikt hebt hier te plakken met code tags of het bestand hier te publiceren (in eventueel aangepaste vorm), want ik kan nu niet zien wat jij nu hebt staan :)

Ga eens naar Extra, Opties en kies voor de Tab bewerken, haal het vinkje weg bij "CTRL + Klikken gebruiken om hyperlink te volgen"
Volgens mij zou het opgelost moeten zijn.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan