Hyperlink

• Onderwerp starter Onderwerp starter loop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

loop

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2010
Is er iemand die mij aan een progje of tip kan helpen v.w.b. om op een stickie-note of post-it (gele blaadjes op het bureaublad) een hyperlink te plaatsen. Zijn er progjes om hyperlinks (links) te maken voor welke tekstverwerker dan ook.

In Word kun je gewoon een link plakkenen wordt vanzelf klikbaar. Zou me niet verbazen als de tekst verwerker van OpenOffice dat ook kan.

Inderdaad OpenOffice kan dit ook, maar mijn bedoeling is om in een post-it een link te plaatsen en hoe moet dat.

Hallo, volgens mij moet je de url kopieren.
Dan plakken in dat gele velletje.
Probeer maar eens met URL="http://www.helpmij.nl"
Je bedoeld dit toch he.helpmij.JPG

Alleen moet je een handeling meer doen. Erop gaan staan en dan CTRL en klikken doen.

Laatst bewerkt:
Hallo, volgens mij moet je de url kopieren.
Dan plakken in dat gele velletje.
Probeer maar eens met URL="http://www.helpmij.nl"
Je bedoeld dit toch he.Bekijk bijlage 180046

Alleen moet je een handeling meer doen. Erop gaan staan en dan CTRL en klikken doen.

Dit is wel ongeveer de bedoeling, alleen wil ik op dat velletje een soort van index zetten en van elk onderdeel een link maken die na aanklikken naar het betreffende onderdeel gaat (dit kan dan een map maar ook een bepaalde onderdeel in de map zijn).

Hallo, je wilt dat mijn trukendoos opengaat he. :p

Maar zal het proberen. Je kunt dit doen. Open word. Zet daar wat linkjes op van bijvoorbeeld www.helpmij.nl

Sla dat ding op en zet het als snelkoppeling op je bureaublad.;)

Bekijk bijlage helpmij.doc

Laatst bewerkt:
Hallo, je wilt dat mijn trukendoos opengaat he. :p

Maar zal het proberen. Je kunt dit doen. Open word. Zet daar wat linkjes op van bijvoorbeeld www.helpmij.nl

Sla dat ding op en zet het als snelkoppeling op je bureaublad.;)

Bekijk bijlage 180096

Hallo manamana hier ben ik weer, mijn bedoeling is dus niet om met snelkoppelingen te werken maar met links, deze links staan dan op die gele papiertjes, en zo als ik al schreef ik wil dus op die gele papiertjes een index maken en vandaar uit naar het desbetreffende onderwerp gaan.

Hier nog alles over hyperlinks wat er geschreven wordt. Klikje Wellicht kun je hier iets mee.:D:P

Mijn vraag is helaas nog niet opgelost, maar ik zet de status wel als opgelost.

Dan heeft de trukendoos niet gewerkt. En ja je kunt op diverse manieren hyperlinks maken zoals eerder omschreven. Dan wellicht iemand anders. Jammer dat het niet echt opgelost heeft voor je. :rolleyes:

Dan heeft de trukendoos niet gewerkt. En ja je kunt op diverse manieren hyperlinks maken zoals eerder omschreven. Dan wellicht iemand anders. Jammer dat het niet echt opgelost heeft voor je. :rolleyes:
manamana als nog bedankt voor je reactie

En natuurlijk graag gedaan. Jij ook bedankt en tot ziens. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan