Ik ben bezig een eigen homepage te maken. Tot nu toe gaat het ontwerp en de uitvoering (in WORD) daarvan prima. Nu heb ik twee kleine probleempjes. Ik heb de bestanden naar een andere computer gestuurd om niet alles kwijt te raken. Nu doet zich het volgende voor:
Op die andere computer kan ik gewoon met het handje een hyperlink openen. Op mijn eigen computer krijg ik de melding: druk Ctrl in en open (ook met het handje) de link. Wie kan mij helpen zodat ik het thuis de linken ook alleen met het handje kan openen?
En als ik straks klaar ben wil ik hem (haar?) natuurlijk publiceren. Wie kan mij vertellen (ik werk met WORD en Frontpage) hoe dat moet?
Voor beide antwoorden alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruut
Op die andere computer kan ik gewoon met het handje een hyperlink openen. Op mijn eigen computer krijg ik de melding: druk Ctrl in en open (ook met het handje) de link. Wie kan mij helpen zodat ik het thuis de linken ook alleen met het handje kan openen?
En als ik straks klaar ben wil ik hem (haar?) natuurlijk publiceren. Wie kan mij vertellen (ik werk met WORD en Frontpage) hoe dat moet?
Voor beide antwoorden alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruut