Hyperlinks en plaatjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter atze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

atze

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2001
Hallo,

Ik heb laatst office 2000 eropnieuw opgezet. Als ik nu een plaatje van google heb en die kopier ik en plak ik gaat de hele hyperlink mee. Ik wil dit dus niet, ik wil alleen het plaatje. Ik heb nog niet gevonden waar ik hyperlinks gewoon helemaal uit kan zetten. Iemand tips?

Ok had ik dat als ik een plaatje had dat hij meteen "achter tekst" te staan kwam. Dit is veel handiger als nu. Kan iemand dit voor mij duidelijk maken.

Alvast echt bedankt

Hyperlinks zijn uit te schakelen,
Klik op het plaatje, en dan op Hyperlink, en kies er voor
Hyperlink uitschakelen.

Als je een hyperlink maakt, zorg er dat wel voor dat je het plaatje niet mee selecteerd.

JvD

ik bedoel dat hyperlinks altijd uitstaan zoals ik voor mn herinstallatie had. En dat alle plaatjes die ik kopier en plak achter de text komen, dit was ook zo voor de herinstallaties

Hai, :D

Heb geen 2000 bij de hand dus leg het aan de hand van 2003 uit:

* Ga naar menu Extra/Autocorrectopties (o.i.d.) en op Tabblad Autoopmaak tijdens typen vinkje weghalen bij: "Internet- en netwerkpaden door hyperlinks"
Dan Maakt Word niet langer meer automatisch hyperlinks.

* Voor de afbeelding achter tekst heb ik hier wat tips geplaatst:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=193101

Een andere methode is gewoon de afbeelding kopieren op internet en dan in Word via: Bewerken/Plakken speciaal en dan afbeelding (o.i.d.) kiezen. Dan wordt deze gewoon als plaatje geplakt.

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan