hyperlinks in e-mail met opera

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Door alweer een paar slechte ervaringen met IE ben ik maar weer aan het experimenteren met o.a. Opera. Nu is het lastige van Opera voor mij dat als ik een link in een e-mail aanklik, opera wel opstart met een dialoogvenster, maar dat hij niet de bewuste pagina opent. Kan ik dat ergens instellen?

Wat staat er in dat dialoogvenster?

Dit is hem:

attachment.php

Bijlagen

• opera1.jpg
    opera1.jpg
    17,8 KB · Weergaven: 52
Hm, als je "Dit bericht niet meer weergeven" aanvinkt krijg je in elk geval dit schermpje niet weer. (Kun je later wel weer instellen onder "Voorkeuren". Misschien dat ie dan wel doet wat je wilt..
Maar één ding snap ik niet; als jij een link in een email aanklikt, dan IS Opera toch al opgestart?

Oh wacht, ik ben onvolledig geweest: ik bedoelde: als ik een link in outlook-express aanklik :o

En ik heb ook per toeval ontdekt wat ik moet aanvinken om de instelling te krijgen die ik hebben wil: "doorgaan met opgeslagen sessie" Het klinkt mij niet erg logisch in de oren, maar het werkt in ieder geval.

Bedankt voor het meedenken

En zo kom je nog 's ergens achter.. Overigens doe je een goede keus met Opera. Je kunt een stuk lekkerder over het Internet surfen zonder je al te druk te maken over allerlei beveiligingslekken die je met allerlei lapmiddelen weer dicht moet maken. Géén pop-ups als je dat niet wilt. 't Is een heerlijke browser.. Succes ermee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan