hyperlinks in MS outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

suske04

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Regelmatig komt het voor dat ik in één mailtje meerdere hyperlinks moet plaatsen.
wanneer ik de hyperlink plaats dan opent hij standaard in my documents. Vervolgens browse ik naar de juiste locatie.
Bij het plaatsen van de volgende hyperlink zou het mooi zijn dat de pop-up van insert hyperlink meteen in de voorgaande lokatie zou openen, echter hij opent standaard in my documents.

Bij het invoegen van bijlagen is dit anders , de eerste keer opent hij in my documents. de volgende bijlage die je invoegt opent iin de lokatie waarin de laatste bijlage stond die je invoegde (dus daar werkt het wel naar wens)

Alvast bedankt voor de eventuele hulp
Groeten Wiske

My documents??

Ik krijg dit:
attachment.php

Bijlagen

• hyper.PNG
    hyper.PNG
    6,3 KB · Weergaven: 89
Dat ziet mij er meer uit als Frontpage, of misschien Word, maar geen outlook.. Maargoed, ik heb de NL-versie, daar kan verschil in zitten.
Óf.. jij gebruikt Word als E-mail editor, dan krijg je hetzelfde effect vermoed ik :).

Je zou hoogstens de locatie kunnen aanpassen waar die opent, maar dit staat los van de meest recente locatie. Ik ben bang dat het niet kan.

het is outlook waarbij mijn mail editor als word is ingesteld.
dus het klopt enigzins day het word is.
Als je kijkt naar het invoegenvan bijlages dan werkt het wel zo als ik wel. Het lijkt me sterk dat dit dan bij hyperlinks niet zo is.
Verder heb ik het ook over MS office outlook en niet over outlookexpres

Als je kijkt naar het invoegenvan bijlages dan werkt het wel zo als ik wel. Het lijkt me sterk dat dit dan bij hyperlinks niet zo is.
Dat lijkt mij niet zo sterk. Je wilt niet weten hoeveel incontinentie je binnen Windows en Office tegenkomt. Het invoegen van een bijlage is een ander dialoogvenster. Dit gaat via Windows Verkenner welke wél een 'geheugen' heeft.
Ik zal eens kijken of ik tegenkom waar dat venster zich opent, dit zal via een regtweak moeten. Maar nogmaals: Ben bang van niet :).
Verder heb ik het ook over MS office outlook en niet over
outlookexpres
Ik ook, dat scheelt alweer :).

oeps ik had verwacht dat een en ander wel gelijk zou zijn.Ik ben inmiddels wel erachter dat je het dialoogvenster van het invoegen van bijlagen wel kunt veranderen naar een lokatie. mbt hyperlinks heb ik tot nu toe helaas niets kunnen vinden.
je zou zeggen dat dat toch ook ergens geconfigureeerd kon worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan