Hyperlinks in website werken niet op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Hallo,
Ik bekeek een website - www.geertdales.com - met daarin een aantal onderwerpen/trefwoorden, die telkens zijn voorzien van hyperlinks naar subpagina's.
Die allemaal wel werken op mijn iphone, maar niet op mijn laptop w11 en ook niet op een oudere w10.
Heeft misschien te maken met een afstelling??
 
Het zou moeten werken. Wat gebeurt er precies?
En over welke browser hebben we het?
 
Zowel in chrome, firefox en edge.
De hyperlink url verschijnt heel even linksbeneden in het scherm en verdwijnt dan weer.
 
Je moet wel even naar beneden scrollen om de nieuwe tekst te zien, had ik even niet in de gaten... :confused:
(zeer verwarrende website of deze manier)
 
Je moet wel even naar beneden scrollen om de nieuwe tekst te zien, had ik even niet in de gaten... :confused:(zeer verwarrende website of deze manier)
???? Dan kun je dat net zo goed meteen even naar beneden scrollen, de maker heeft lijkt het niet goed gesnapt hoe het wel moet om ook op een laptop/desktop dit normaal te kunnen gebruiken zoals je verwacht?
Die allemaal wel werken op mijn iphone, maar niet op mijn laptop w11 en ook niet op een oudere w10.
Of... de doelgroep van deze maker is beperkt tot .... Iphone- of andere mobieltjes bezitters?:p En dan lees ik dat het wel werkt....:D
 
hahahaha, de maker heeft alle links als menu aangemaakt en dus moet je flink scrollen als je een menu item heeft aangeklikt.
Wat een rare website hahahaha!

Het werkt dus gewoon wel, maar je moet flink scrollen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan