Hyperlinks maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo, Ik heb MS Office Word 2007 en wil met hyperlinks werken voor een soort opruim systeem van lego kunnen jullie me helpen of een doos voor de Computers daar zit ik nog tussen te twijfelen.

Ik weet niet of het voor anderen duidelijk is, maar het is me een raadsel wat je nu precies bedoelt.

Leg nog maar eens wat duidelijker uit, misschien krijg je dan ook gericht antwoord .....

Ik wil dus dozen nummer en dan in excel of word zetten zodat ik erop klik oh daar zit ie het in doosje.

Laatst bewerkt:
Zoals een duveltje uit een doosje?

Sorry ik ben een beetje melig.

Groetjes,
Ger

Ja zo ongeveer maar is dat een handig systeem omdat in word of excel te maken..??

Wat is jou advies

Heb nog niks gemaakt want hoe gaat dat in zijn werk..

Wat is jou advies welk programma(of te welk onderdedeel van MS office 07)..??

Laatst bewerkt:
Hallo NicJ,

Dat ligt er maar precies aan wat de bedoeling is.
Schrijf eens een stukje voorbeeldtekst in een Worddocumentje.
Ik begrijp dat het iets met dozen en met Lego is, maar veel wijzer word ik daar niet van.
Dat is ook de reden dat je nog geen antwoord op je vragen hebt.
Volgens mij weet niemand wat je precies bedoelt.

Met een klein voorbeeldje en wat uitleg kan iedereen aan de gang.

Succes,
Ger

Als ik het goed begrijp dan wil je een soort index maken over wat in welke (genummerde) doos zit. Ik begrijp alleen niet zo heel goed waarom daar hyperlinks aan te pas moeten komen.
Je kunt dat heel overzichtelijk in Excel doen.

Hallo Cor,
Omdat ik dan bijv lade 1 bakje 4 wil en dat gaat wat sneller met een klik. Of niet..?

Kijk, als jij in Excel een opzetje maakt en laat zien wat jij voor ogen hebt, kan ik je adviseren aangaande de verdere indeling van het bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan