• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hyperlinks toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikaC

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Kan men in één cel meer dan één hyperlink invoegen? Zo ja, hoe doe ik dat dan?
Groetjes,
ErikaC

Kan de "workaround" in bijlage toch nog van nut zijn voor jou?

Wigi

Bijlagen

Wigi, ik begrijp jouw redenering wel (volgens printscreen 1), maar toch krijg ik slechts de laatste hyperlink actief (printscreen 2). Heb het uitgetest met 3 eigen hyperlinks maar ook hier is slechts de laatste te activeren.
Is er iets dat mij ontgaat buiten het feit dat ik de volledige url moet ingeven?
Overigens zou ik zelf niet op dit idee gekomen zijn hoor...
Groetjes,
erikaC

Bijlagen

Erica

Zoals Diezel reeds aangaf is het onmogelijk om meer dan 1 website te tonen in dezelfde cel. Het "second best" alternatief is misschien wat ik je toonde. Je moet zelf 1, 2 of 3 kiezen. Afhankelijk daarvan krijg je een verschillende site te zien. Nooit 3 tegelijk. Sorry.

U kan best uw klachten doorsturen naar ene B. Gates in Redmond :cool:

Wigi

Nooit je eigen creativiteit onderschatten hoor; een mens weet nooit wat er kan ontspruiten vanuit de diepste plooien in zijn brein. Misschien moeten we wat meer aan brain-updating doen... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan