• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlinks werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rfcdejong

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2007
Hallo,

De hyperlinks in mijn Excel programma werken niet meer, alle spaties zijn overschreven met 20%

Is dit te herstellen, wat kan er fout zijn gegaan.

Rob

Laatst bewerkt:
spaties kunnen niet in een URL. Deze worden omgezet naar ACSII codes. Voor spaties is dit inderdaad %20. Dat veroorzaakt het probleem niet. Wat gebeurt er als je op een link klinkt? Niks, foutmelding (welke) of iets anders?????

Hallo Rogers,

Het heeft al heel lang wel gewerkt, maar nu krijg ik een foutmelding, dat de site niet is te vinden.

Rob

Laatst bewerkt:
En knippen/plakken van de URL in de browser werkt wel nog?

Ik heb de aplicatie gekopieerd en in een andere plaats weer geplakt maar dat heb ik altijd gedaan, en nu werkt het niet meer, op de oude plaats staat nog wel het oude bestand en dat werkt wel.

Laatst bewerkt:
Ja ik begrijp dat het gewerkt heeft en nu niet meer. Maar geen eens wat meer info, want anders dan dat het niet meer werkt weten we niet zo heel veel. Zoals al eerder gevraagd, krijg je een foutmelding?, welke? Werkt het knippen/plakken van de link rechtstreeks in een browser wel?

Hallo Roger

De foutmelding "Het opgegeven bestand kan niet worden geopend"

Een kleine uitleg: Wij fokken met honden en ik kopieer de desbetreffende applicatie van het laatste nest naar de map van het volgende nest, om daar verder te gaan met nieuwe gegevens maar met meenemen van de oude, algemene gegevens, dit doe ik als zo'n 4 a 5 jaar en het werkt goed. Nu heb ik een kopie in een map op een lager niveau geplaatst, wel in dezelfde basismap en deze werkt niet dus, nu heb ik een kopie in een map op hetzelfde niveau geplaatst en het werkt weer. Het verdient niet echt een schoonheidsprijs maar ik zou niet weten hoe het anders moet, ik moet de oude gegevens meenemen en de het nieuwe nest behoud uiteindelijk deze kopie en dan weer naar het volgende nest, de gegevens betreffende het nest blijven dus in de map van die hond achter.

Rob

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan